Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa outoa kun monena vuonna kesäksi kiristellyt ja nyt en.
Tosin kumma juttu että mulla on aina nälkä oli sitten dietillä tai ei.

Ollut monta päivää taas mielenkiintoista kun sytyttänyt uuden projektin ns. tulille ja koittanut saada sitä puskettua eteenpäin.

Ai niin, on jokseenkin kummallinen ilmiö ollut viimeaikoina ettei sähköposteihin vastailla vaikka laittaa asiallista postia.
Se ei ole yhdessä eikä kahdessa vaan todella monessa paikassa ja oikein pitänyt välillä tsekata onko meilin lähetys epäkunnossa.

Olen tänään pohtinut tärkeitä asioita.

1. Jos pitäisi elää jollain yhdellä ruualla niin mikä se olisi?
  • Olen jahkaillut paistettujen kananmunien ja Nutellan välillä. Olen kallistumassa kananmunien puoleen. Tai ehkä mieluiten eläisin mun aamupala munavoileivillä, jos sais valita.

2. Jos pitäisi valita matkustaako Japaniin vai USA:n niin kumpaanko matkustaisit?
  • Tällä hetkellä Japani on johdossa. Mieli saattaa muuttua huomenna.

Entäs te?

2. Jos pitäisi valita matkustaako Japaniin vai USA:n niin kumpaanko matkustaisit?

Entäs te?
1. Spaghetti Bolognesea tulee tehtyä kun ei muuta keksi, ja aina se on hyvää. Ehkä sitä sitten.

2. US and A

Minä en kyllä keksi millä yhdellä ruualla jaksaisi elää. Tai no elänhän minä nytkin makaronilla ja jauhelihalla, mutta...

Japani. Jenkeistä kahden kongressimatkan pohjalta ei hirveästi positiivista ole jääny mieleen. Varmasti jossain New Yorkissa ja muissa kaupungeissa tulee vielä käytyä, mutta kategorisesti "matkailumielessä" USA vs Japani, niin Japani vie 8-0.

1. Jätski. Olis ehkä vähän lyhyempi, mutta onnellisempi elämä. Jos maku pitää valita tarkkaan, niin ehkä rommirusina.

2. Japani ehdottomasti. Jenkeissä käynyt kerran viikon ja hyvin kestän olla käymättä kertaakaan vaikka loppuelämäni, ei ollut ihan mun mesta (vaikka onhan siellä loputtomiin kaikenlaista nähtävää).

1. Rullakebab

2. Itselläni ehdottomasti japani. Sen koettuaan voisin siirtää katseeni ameriikkoihin mutta silloinkin esim Caribian risteily olis ehkä ekana listalla.

• Olen jahkaillut paistettujen kananmunien ja Nutellan välillä. Olen kallistumassa kananmunien puoleen. Tai ehkä mieluiten eläisin mun aamupala munavoileivillä, jos sais valita.

• Tällä hetkellä Japani on johdossa. Mieli saattaa muuttua huomenna.

Entäs te?

1. Munalaatikko .
Mulla ei tosin ole mitään väliä koska en kyllästy mihinkään ruokiin. Nytkin syön joka pvä lähes samaa ruokaa.

2. Kyllä mun listalla olisi ensin USA jos noista pitää valita. Todellisuudessa käy vaikka yö hotellissa Helsingissä.

1. Jäätelö mullakin. Yksi maku olisi tosi vaikea valita, joten en nyrjäytä nyt aivoja sillä!
2. Kyllä se USA olisi, vaikka olenkin siellä ja Kanadassa jonkun verran reissannut jo. Tuonne mahtuu kuitenkin niin erilaisia paikkoja, ja pari tärkeää on vielä näkemättä. Aasia ei kiinnosta mua juurikaan, ainut syy sinne matkustamiseen olisi serkun luona käyminen Phnom Penhissä :D

Back
Ylös Bottom