Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kevättakit kaivettu esille sillä tuloksella, että eivät sovi hartioista. Onneksi tuli ostettua aiemmin ekstempore uusi takki, ei enää harmita.
On kyllä hyvä ilmoitella itestään välillä, ettei ketään luule että oon kuollut tai muuta. Ei tässä lähtötilanne kovin paha ole, mutta kyllä töitä saa tehdä. Perse ja tissit on isot, eikä oo mitään mahtimahaa. Kun otetaan huomioon, että 4. Lapsen syntymästä on nyt 3kk, ei tilanne ole lainkaan paha.Hienoa! Eteenpäin on menty ja hyvin siis luistaa. Mukava kuulla.
Sekä iso plussa siitä että sonni vielä kuvioissa.
Onko lähtötilanne eskaloitunut pahakaksi tai onko edelleen etusyöttimet ok?
Onhan tässä jo huolestuttu, että miten on käynyt, onko sonni kuvioissa tai nuppiluku lisääntynyt.On kyllä hyvä ilmoitella itestään välillä, ettei ketään luule että oon kuollut tai muuta.
Melko notkee likka.Tää onny vissiin sitä "Hotjoogaa"?
View: https://www.youtube.com/watch?v=MhJOWuc3PHQ
Kulttuurillista appropriaatiota. Toisaalta jos ihminen kokee syntyneensä vääränä sukupuolena, niin miksei vääränä rotuna?![]()
Kyllä, eihän tätä voida rajata ja rajoittaa vain sukupuolikysymyksenä.Minä nään kyllä tuossa kontsan kysymyksessä pointtia.
Mikä isompi oikeus sillä yhdellä siittiöllä on ollut kuin minulla. Mitä jos haluankin olla vaikka Herlin tai Hartwall.
Ei todellakaan. Nyt kun suvaitsevaisia pitää olla, niin ollaan kerralla kunnolla.Kyllä, eihän tätä voida rajata ja rajoittaa vain sukupuolikysymyksenä.