Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ehkäsemään rapistumista

+ että rinnanympärys säilyy selvästi navanympärystä suurempana

++ja koska olen kuntosaliharrastuksen alkuajoista saakka ollut rhp vastainen niin reisi täytyy olla massiivisesti kättä paksumpi

onneksi olen itsenäinen eikä yksin kapakassa piipahtaminen olee ongelma

ongelma on nyt: saunassa käyty, käynkö juomassa saunakaljan a-alueella vai tyydynkö kotioloihin

siksi ongelma, kun kotona täytyy olla jo 21 kun snooker jatkuu
Pelaako röni loppuun tänään vsi huomenna?

Asiasta bodaukseen. Ilmeisesti jotku kisat ollu. Ja sikäli kun ymmärrän, niin nykyään testataan douppinkia.

katso liitettä 148042

Montakohan noista ei ole #korvaushoidossa? Voisin väittää 1/5 mutta asia ei minulle kuulu. En siis väitä mitään. :cautious::whistle:

Höpöhöpö. Ei kireäksi pääseminen vaadi mitään "korvaushoitoja", on sitä porukkaa perse säikeillä ihan naturaalina. Ihmettelen vaan mitä tuo yksi on tuolla lavalla tehnyt. Joko väärät geenit lajiin ja/tai lisäksi täysin vääristynyt minäkuva, tai puutteelliset taustatyöt lavakunnon hankkimiseksi. Tietysti nuo voittajan massat on sellaiset, että pärjäisi aika kivasti Suomen huippuja vastaan testaamattomissa liitoissa. Fitnesslajeja testataan valitettavan vähän, niin tuo pelailu saattaa onnistua, jos ei ikinä joudu purkiin kusemaan saati systemaattisesti. Nyttenhän fitnessurheilu ry:n alaisuudessa monet kisaa ristiin cbb/bodaus, kun säännöissä ei ole mitään eriävää muutakuin cbb pituus/painorajat, jotka hyvin harvalla vähän roinaavallakaan vastaan tulisi saati naturaalilla. Tuollakin Voitto Suosaari ja Espaillat kisasi molemmissa lajeissa.

Gerontologista aktiviteetta havaittu

E. Kuulinko ihan oikein, että ex-lapsimalli, jolla synkkä mennneisyys Jyväskylän aikuisviihdepiireistä?

Tää on niin mahtava kuva, että jätän tän tähän. Evolution of bodybuilding
the-evolution-of-bodybuilding-over-the-past-100-years-768x432.jpg

Mua on ihistänyt varmaan vuoden jo yks asia. Tänään sitä puin päässäni taas.

Mikä ihmeen asento osalla muijilla on kuvissa. Tiedättekö, sellanen, että toinen jalka seisoessa hieman taaempana, niin että kantapää on irti maasta ja vain päkijä ottaa kiinni maahan.

Helvettan, kun se muuten ärsyttää.

Back
Ylös Bottom