Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämään tulee kyllä jännitystä kun kerran vuodessa käy välilevyjä kaivelemassa ihmisen selästä. :eek:

Mulle tulee viikonlopusta mieleen
- perjantai=kaljantai
- lauantai=krapulantai

Tosin ei mulla onneksi ole kuin taas yksi sexpäkki jolla saa juuri ja juuri ittesä juotua fiksuksi ja komeaksi, seuraavana päivänä on vaan sellainen ei mikään kiinnosta fiilis mutta ei varsinaista darraa.

19299801.gif

Jotenkin outoa kun on vapaa viikonloppu. Yleensä oon aina töissä lauantaisin tmv. mutta nyt ylkät levossa tän kuun. Nyt ei ole sitten buukattuna muuta kun kotihommia, parit listat vielä makkariin ja kamojen siirto sinne takasin. Enää jäljellä tuulikaappi, yks keittiön seinä ja olkkari osittain, ehkä kotari. Taidan pitää pienenremonttitauon. Pihaa vois toki siivoilla, talli täytyy järjestellä kun kannoin kaikki remppakamat sinne eilen. Illalla jos yhden leffan öllistelis ja notkuisi netissä, salillekkaan ei vielä viitti räkäsenä mennä. #erakko

Pitäis mennä pitkästä aikaa kisailemaan huomenna, mutta en ees muista miten nostellaan yhyy. Ja varmasti oon päivässä lihonutkin kilotolkulla, en ees varmaan mahdu mun sarjaan :cry:

Huh, kylläpäs sitä huomaa olevansa ihan loputtoman väsynyt viikon päätteeksi. Viikonlopuksi tiedossa taas: kotona istumista! Elämänvalinnat: onnistuneet.
Kyllä, tämän illan kun viitsii kirjoitella työhommia, niin saa valita tekeekö viikonloppuna töitä vai opiskelujuttuja... :unsure:

Etköhän sää töistäs jotain löydä millä altistus poistuu. :sneaky:
Noh noh :D

Myönnän kyllä, että silloin tällöin aina pohdiskelen, että millaisen kuoleman milläkin aineella ja stimulantilla saisi aiheutettua. Jos vaikka joskus tulisi tarve!

Back
Ylös Bottom