Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina voi mennä kotishoitoon tienaamaan taskurahaa./QUOTE]
Toki, mutta sit jäisi opinnäytetyö ja tentit tekemättä. Yritän saada tän homman nyt pulkkaan viimemetreillä ettei tarttis valmistumistakin venyttää, mut katotaan kuin tässä käy. Melkein olisi ollut järkevämpi vain pitää välivuosi. :cautious:

Eihän hullareissa mitään vikaa, mutta vähän nostaa katkeruus päätänsä kun en köyhyydeltäni päässyt eilen kavereita tapaa kun menivät raflaan. Ja sitten kuuntelen päälle narinaa kun en muuta tee kuin istun himassa enkä laita edes 40g spagetin jämiä kippoon. Alkaa tää opiskelu kyllä iha oikeasti piisaamaan. :cry:

Joskus on hei ihmisellä vähän PMS! Mutta pahin helpotti jo ja olen jo oma ihana itseni. Eikä ruokaa saa heittää pois.

Ikinä en oo ollu näin lihavas kunnos ollu. Erehdyin käymään puntarilla ja hyhhyh. #lihavaolo tai no ei edes lihava olo vaan #läski.

Ikinä en oo ollu näin lihavas kunnos ollu. Erehdyin käymään puntarilla ja hyhhyh. #lihavaolo tai no ei edes lihava olo vaan #läski.
Vahva sama. Tai ainakin lihava sama.

Oon nyt kolmatta päivää ns. ylimääräisen syönnin lakossa.

Heti tiistaina meinasin jo hakea kilon irtokaramellia. Oli jo yli vuorokausi takana. Nääs. Nääs nääs.

Mä käytin aiemmin vain höylää, sittemmin koiran trimmeriä.

Nyt käytössä toistaiseksi muutaman kympin ihmisille tarkoitettu partatrimmeri + höylä.

Höyläkin on perusmallin vaihtoterä Gillette Mach III (?).
Minä käytän kuten tällaisen hifistäjän kuuluu, partasaippuaa, sutia ja klassista partahöylää tai shavettea silloin kun haluun vauvan pylly naaman. Useimmiten tosin vedän tukanleikkuukoneella vajaan millin sängen, niin säilyy pientä särmää.

E. On muuten niin vitusti parempi kuin mikään Gillette ja terät ei maksa juuri mitään.

Nyt on kova himo.

Pakko tehdä illalla maksakastiketta.

Taas olin toteuttaja.

maksa.webp

Harvinaista herkkua, en ole maksakastiketta saanutkaan syötäväksi sitten kun äidin padoilta poistuin =(

Edit : paitsi itse pilaisin ruuan puolukkasurvoksella

Unohdin iltatärpit enkä ehtinyt saada sitä mitä halusin :cry:

Ja tuohon raha-asiaan, työllä harvoin pääsee rikastumaan, siitä pitää huolen verottaja. Vaurastuminen tapahtuu muilla keinoin.

Sen takia juuri tein hankintaa. Nordnet Superfonden Danmark.

Mmm, munkin tekisi mieli hankkia jotain. Noita superrahastoja ei olekaan vielä.. Kryptovaluuttoja kokeilin ja se taisi olla pahemman luokan moka se sekaantuminen :LOL: mut sijoitussalkussahan se hajautus on kaikkein tärkeintä.. :ROFLMAO:

Mmm, munkin tekisi mieli hankkia jotain. Noita superrahastoja ei olekaan vielä.. Kryptovaluuttoja kokeilin ja se taisi olla pahemman luokan moka se sekaantuminen :LOL: mut sijoitussalkussahan se hajautus on kaikkein tärkeintä.. :ROFLMAO:
Nooh, minäkin joskus meinasin noihin sekaantua mielenkiinnosta. Ei mennyt kauppa läpi jonkun vastaamattoman varmistussoiton takia ja jätin asian sikseen. Jos mennään monen jossittelun kautta, olisin bitcoinin huippuaikana myydessä saanut maksettua kämppäni pankille. Mutta, se olikin vain monen jossittelun summa. Jos ja jos.

Parempi siis tasaisen tappavasti hajauttaa. Ja säästää.

Back
Ylös Bottom