Deleted member 126401
Hullarit = kuinka maksat 20% ylihintaa 40% sijaan.
Äläs nyt hössötä
mun rahankäyttö on täysin rationaalista.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hullarit = kuinka maksat 20% ylihintaa 40% sijaan.
mun rahankäyttö on täysin rationaalista.riippuu millä ajaa
sama philishave palvellut Minua jo 20vuotta, eli hankinnän jälkeen ei ole kustannuksia syntynyt kun akun kuukausittaisesta latauksesta
olen jo kymmenen vuotta ihmetellyt mitenkä siinä voi akku pelata ja kestää edelleen!
e.no ei aivan kahtakymmentä, sanotaanko 18v
rahankäyttö
philishaven
Minä olen myös erittäin hyvä käyttämään rahaa.
Kuulostaa siltä, että on jälleen aika sujauttaa vähän nakkia askiin.Eihän hullareissa mitään vikaa, mutta vähän nostaa katkeruus päätänsä kun en köyhyydeltäni päässyt eilen kavereita tapaa kun menivät raflaan. Ja sitten kuuntelen päälle narinaa kun en muuta tee kuin istun himassa enkä laita edes 40g spagetin jämiä kippoon. Alkaa tää opiskelu kyllä iha oikeasti piisaamaan.![]()
Aina voi mennä kotishoitoon tienaamaan taskurahaa.Eihän hullareissa mitään vikaa, mutta vähän nostaa katkeruus päätänsä kun en köyhyydeltäni päässyt eilen kavereita tapaa kun menivät raflaan. Ja sitten kuuntelen päälle narinaa kun en muuta tee kuin istun himassa enkä laita edes 40g spagetin jämiä kippoon. Alkaa tää opiskelu kyllä iha oikeasti piisaamaan.![]()
Minulla on vähän tällainen rikas sielu köyhässä ruumiissa.