Olis kiva tietää oonko oikeasti silmät auki sängyssäni.
Et ole pelkästään silmät auki vaan unissaliikkuminen alkaa kun REM paukahtaa päälle. Viime viikonlopulta tämä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva tietää oonko oikeasti silmät auki sängyssäni.
Minä en vielä näin nuorena innostu noista aikuisten kuraleikeistä. Mielummin vehkeet pidetään poissa kuraosastolta. Maanantaisinkin.Olipas taas riemukas maanantai kun pelit ja vehkeet kurassa jumissa.
Näin alkaa oikea maanantai, perkele!
Kyseisen naisen karjuminen varmaan vetoaa hyvin spesifiin ryhmään miehiä tai naisia, mutta mitenkäs vaikka Tarja Turunen? Ajattele, "Ooooooooooo Looooriiieeeeen!"Näin miehenä lienen vähän vanhanaikainen, mutta itse en ehkä saisi huikeita kiksejä, jos itse uneksisin menemään vaikka White-Gluzin kanssa ja se alkais siinä rääkymään.
Valittaja vai kohde jolle valitetaan?Onko jo, jollekin teistä joku tullut valittamaan kun on liian kuuma?
Onko jo, jollekin teistä joku tullut valittamaan kun on liian kuuma?
Ei, ei toikaan kyllä oikeen siinä tilanteessa välttämättä aiheuttaisi positiivisia väristyksiä. Kaikki laulaminen pidettäköön kammarim ulkopuolella aktin aikana (myös uni-)Kyseisen naisen karjuminen varmaan vetoaa hyvin spesifiin ryhmään miehiä tai naisia, mutta mitenkäs vaikka Tarja Turunen? Ajattele, "Ooooooooooo Looooriiieeeeen!"
Onkohan liian aikaista käyttää nahkatakkia?