Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vasta ostin talvikengät ku kesäkengistä hajosi pohjat ja kengissä oli muutenkin reikiä.

Yöpakkasiakin on vielä pitkään, aamulla on koleaa. Ei sen kummemmin kevät tuonut virkeyttä ja energiaa. Töiden jälkeen nukkumaan herätys ja nukkumaan jos saan unta. :zzzz:

Pitäis varmaan hakea elämään jotakin sisältöä. :whistle:

Ja just kun eilen sanoi, että en muista mun unia lähes koskaan niin viime yönä näin unta, että meillä oli marsu.

Ihan kiva siis, että en uniani muista jos ne on tuota tasoa.
Toisaalta oli migreeni tulossa niin se varmaan selitti unen laadun.

Oli kyllä kiva maanantai kun oli skarppina!

2018-04-09 18.17.23.webp

No ei mulla nyt suunnitelmissa ollut pelkillä tennareilla ja nahkatakilla mihinkään lähteä.

Tylsää. Olisit voinut esitellä niitä rintakarvojasi muillekin.

Minä ikäkriiseilin tuon kolmenkympin kans ja sen tuloksena ostin sen skeittilaudan.

Minä totesin jo 10v iässä, että minusta ei ole skeittaajaksi. Mitään kolmenkympin kriisiä en tunnusta, mutta nyt on vähän ahdistusta ilmassa.

Ehkä TJJ:n pitäisi helpottaa ikäkriisiä esim neuvostovalmisteisella maastokuorma-autolla.

Hmmm.. :cautious:

Mahtava sää!! Mahtava tanssitunti!!
Mä olen tässä jo kuukauden hehkuttanu kevättä lapselle joka aamu kun kävellään eskariin klo 6:50, mutta tänään mun innostus oli uusissa sfääreissä kun oikeasti tuoksui keväälle (ei koiranpaska)!

mitäs Jossu tuumaa cyclocrossista

onko:kokemuksia

aavistus kuumetta
En ole polkenut metriäkään, nähnyt vain vierellä paikallaan tai poljettuna.

Asfaltilla polkemisesta välineellä kokemusta löytyy vain maantiepyörästä. Se on metkaa hommaa, kun rullaa aikalailla erillailla. Olen silti enemmän metsäisten polkujen kulkija, joten 8 bar-vehje on seinällä ollut muutaman vuoden.

Minä tarvitsisin S-koon läskiä kesälle päiväksi pariksi. Tarttis varmaan kysellä pyöräliikkeistä onko niillä sellaisia kuumeen nostatus välineitä.

asfalttiajoon Minäkin tuota

cyclo siksi, koska oletan sen säästyvän paremmin kuminpuhkeamisilta

Back
Ylös Bottom