Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et lihaa tulee riittämään :LOL:
Kuluneella viikolla olen syönyt yhtenä päivänä villisikaa ja kolmena päivänä hirveä.

Tarkoitus on kesällä kartoittaa kameroiden avulla hirvikantaa ja katsotaan sitten sen mukaan käytetäänkö kaikki luvat.
16kpl on kuitenkin aika rouhea määrä.

Ruokahalu tyystin kadonneena pari päivää, lähinnä vatsassa möyrii.

Olokin on vetelä, no kohta maatepano niin kyllä se siitä. Jos tänä yönä saisi edes hyvin nukuttua. :zzzz:

Älkää nyt alkako saivartelemaan että ennen oli kaikki paremmin.
Mutku oli, esim.

panutyttoSH_vi.jpg

Päätin tehdä tunnustuksen. Nin kerran unta, jossa Sabatonin Joakim Brodén yritti vietellä minut sexuaaliseen kanssakäymiseen. Kieltäydyin! Kyllä se herättyäni vähän harmitti, olisihan se ollut mielenkiintoista varmaankin.

Mä en juuri ikinä muista mun unia.
Nään varmasti hyviä seksiunia joka yö. Harmi vaan, että en muista niitä.

Päätin tehdä tunnustuksen. Nin kerran unta, jossa Sabatonin Joakim Brodén yritti vietellä minut sexuaaliseen kanssakäymiseen. Kieltäydyin! Kyllä se herättyäni vähän harmitti, olisihan se ollut mielenkiintoista varmaankin.
Olsit kummiski heränny ennen hekuman huipentumaa ja ois harmittanut vaan enemmän.

Kyllä löytää, kun miettii hetken millä osiolla viihtyy ja saa parhaat väännöt.

Mutta, nyt paneen maata.

Olsit kummiski heränny ennen hekuman huipentumaa ja ois harmittanut vaan enemmän.
No se nyt tietysti on odotettavissa. Enpä muista kovin montaa kertaa, jos yhtäkään, jolloin nuo tietynlaiset unet olisivat päättyneet muuta kuin johonkin keskeytykseen. Esim. yhden kerran näin sellaista unta, että mies lähti kesken kaiken paistamaan kananmunia.

Mutta olisi se ollut Joakim Brodén silti. Ei sillä, ettäkö nyt mitenkään superkuumana muuten kävisin Joakim Brodéniin, mutta jos se huutaisi sillä tavalla räkäisesti vaikka Fenririä siinä kesken kaiken niin se olisi kyllä jotain.

No se nyt tietysti on odotettavissa. Enpä muista kovin montaa kertaa, jos yhtäkään, jolloin nuo tietynlaiset unet olisivat päättyneet muuta kuin johonkin keskeytykseen. Esim. yhden kerran näin sellaista unta, että mies lähti kesken kaiken paistamaan kananmunia.

Mutta olisi se ollut Joakim Brodén silti. Ei sillä, ettäkö nyt mitenkään superkuumana muuten kävisin Joakim Brodéniin, mutta jos se huutaisi sillä tavalla räkäisesti vaikka Fenririä siinä kesken kaiken niin se olisi kyllä jotain.
Tuo on selkeä luonnonvakio siinä missä c, G tai vaikka alkeisvaraus.

Näin miehenä lienen vähän vanhanaikainen, mutta itse en ehkä saisi huikeita kiksejä, jos itse uneksisin menemään vaikka White-Gluzin kanssa ja se alkais siinä rääkymään.

Intranet nurin, jos viihdyttäisi itseään kahvia hörppien.

Mun unissa ei ole sexuaalista kanssakäymistä, mutta usein osaan lentää. Ja joskus oon alasti kaupungilla. Välillä on myös painajaisia :unsure: ne on aikuisena aina samanlaisia, valveunen tyyppisiä. Olis kiva tietää oonko oikeasti silmät auki sängyssäni.

Viime yönä ei ollut mitään noista ja ai ettien että, vapaapäivä. :sleep:

Lähden kaupungille etsimään parvekekalusteita :) kunhan ensin juon hitaasti teetä. Kerrotaan vielä että tälleen sadepäivänä pohdin joskus miksi en valinnut koirani roduksi lyhytkarvaista terrieriä. (n)

Back
Ylös Bottom