Pari päivää sairastupailua kotona kun pikkulikka sai flunssan. Olipa kiva viedä saikkulappu torstaina töihin kun ei edes kunnolla tervehditty ja eka kysymys oli että missäs äiti on?.. No minun hoitoviikko ja lisäsin vielä että hän on töissä. No työ sitten kelpas syyksi pienen hiljaisuuden jälkeen, yhteishuolto ei kuulemma käy jos toinen on vapailla. Senverta jäi paskanmaku suuhun tuosta asenteesta että päätin tästä lähtien hakea aina sen saikkulapun jos ipana kipeänä ns. mun hoitoviikolla. Meillä nyt toimii homma exän kanssa tod.hyvin eikä varmaan olisi ollut ongelma järkätä hoito, mutta onhan niitäkin ketkä ei anna periksi sovituista hoitovuoroista..
Kaffetta naamaan, kohta renkaiden vaihtoon ja auton pesu.
Edit: On eka kerta kun olen pois töistä lapsen sairauden takia, likka täyttää syksyllä 5 vuotta. Että ei tämä nyt ihan säännöllistä ole.
Kaffetta naamaan, kohta renkaiden vaihtoon ja auton pesu.
Edit: On eka kerta kun olen pois töistä lapsen sairauden takia, likka täyttää syksyllä 5 vuotta. Että ei tämä nyt ihan säännöllistä ole.
Viimeksi muokattu:
Negatiivista tässä on sen lisäksi ehkä vain säännönmukainen perseraiskaaminen kirjoitustöillä ja se, että kaikki on niin perkeleenmoista byrokratiaa että mikään ei ikinä tapahdu nopeasti ja aina jostain löytyy joku byrokratiapykälä lopulta torppaamaan hyvät ideat.