Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari päivää sairastupailua kotona kun pikkulikka sai flunssan. Olipa kiva viedä saikkulappu torstaina töihin kun ei edes kunnolla tervehditty ja eka kysymys oli että missäs äiti on?.. No minun hoitoviikko ja lisäsin vielä että hän on töissä. No työ sitten kelpas syyksi pienen hiljaisuuden jälkeen, yhteishuolto ei kuulemma käy jos toinen on vapailla. Senverta jäi paskanmaku suuhun tuosta asenteesta että päätin tästä lähtien hakea aina sen saikkulapun jos ipana kipeänä ns. mun hoitoviikolla. Meillä nyt toimii homma exän kanssa tod.hyvin eikä varmaan olisi ollut ongelma järkätä hoito, mutta onhan niitäkin ketkä ei anna periksi sovituista hoitovuoroista..

Kaffetta naamaan, kohta renkaiden vaihtoon ja auton pesu.

Edit: On eka kerta kun olen pois töistä lapsen sairauden takia, likka täyttää syksyllä 5 vuotta. Että ei tämä nyt ihan säännöllistä ole.

Viimeksi muokattu:
Pari päivää sairastupailua kotona kun pikkulikka sai flunssan. Olipa kiva viedä saikkulappu torstaina töihin kun ei edes kunnolla tervehditty ja eka kysymys oli että missäs äiti on?.. No minun hoitoviikko ja lisäsin vielä että hän on töissä. No työ sitten kelpas syyksi pienen hiljaisuuden jälkeen, yhteishuolto ei kuulemma käy jos toinen on vapailla. Senverta jäi paskanmaku suuhun tuosta asenteesta että päätin tästä lähtien hakea aina sen saikkulapun jos ipana kipeänä ns. mun hoitoviikolla. Meillä nyt toimii homma exän kanssa tod.hyvin eikä varmaan olisi ollut ongelma järkätä hoito, mutta onhan niitäkin ketkä ei anna periksi sovituista hoitovuoroista..

Kaffetta naamaan, kohta renkaiden vaihtoon ja auton pesu.

Tuttua meidän pajalta, mies kun jää saikulle, pomo sanoo "eikö tota varten ole nainen kotona!" ja kun nainen jää saikulle niin "eikö nykyään ole modernia että mies jää kotiin!" Mulla lapsen äiti on ollut kotona nyt pari vuotta (tehnyt 2 muksua ja kolmas tulossa) niin mun likan saikut on ollut siellä luonnollisesti. Tänä keväänä tein yhden poikkeuksen kun olin itsekin flunssassa niin jäin sitten tytön kanssa kotiin pariksi päiväksi. Olikos se muuten niin että 3luokkalainen eli about 9v kanssa ei saa jäädä enää kotiin töistä?

@TJJ vetelee...

kid-lifting-weights.gif

Tuttua meidän pajalta, mies kun jää saikulle, pomo sanoo "eikö tota varten ole nainen kotona!" ja kun nainen jää saikulle niin "eikö nykyään ole modernia että mies jää kotiin!" Mulla lapsen äiti on ollut kotona nyt pari vuotta (tehnyt 2 muksua ja kolmas tulossa) niin mun likan saikut on ollut siellä luonnollisesti. Tänä keväänä tein yhden poikkeuksen kun olin itsekin flunssassa niin jäin sitten tytön kanssa kotiin pariksi päiväksi. Olikos se muuten niin että 3luokkalainen eli about 9v kanssa ei saa jäädä enää kotiin töistä?
10 vuotta on se raja.
Edittiä kun itse yksityisellä ja meillä se on 10

Onneks on duuni, jossa poissaoloja ei tarvi juuri selitellä. Silti mua ahdistaa olla pois, oli syy mikä tahansa. Täälläkin tyttö nyt vähä flunssassa, joten heitän tässä arpaa, että mitä tehdään huomenna.

Meilläkin todella joustava työ. Kaikki työssäni on oikeastaan aika mahtavaa lukuunottamatta palkkausta. :rolleyes: Negatiivista tässä on sen lisäksi ehkä vain säännönmukainen perseraiskaaminen kirjoitustöillä ja se, että kaikki on niin perkeleenmoista byrokratiaa että mikään ei ikinä tapahdu nopeasti ja aina jostain löytyy joku byrokratiapykälä lopulta torppaamaan hyvät ideat.

niin, kukapa meistä on semmoisen työn parissa, että sina on mukavaa

^Laulaa myös Nightwishin Saharan jotenkin autenttisen kuuloisesti. :D

Kieltämättä ei oikein iske tuo laulutyyli sen enempää kuin esim. Arch Enemyn laulajan tyyli. Oon aina fanittanut matalia ja räkäisiä miesääniä. Mulle oli aikanaan järkytys, kun sain selville, että Solid Snaken tai Geraltin ääninäyttelijät eivät kuulosta oikeasti siltä miltä pelissä, eikä tuolla jossain ole oikeasti miestä, joka puhuu aina traileriäänellä luonnostaan. Siinä meni monta unelmaa palasiksi. :(

no sittenhän sinunkin valintasi Miesääneksi on VillePetteri
Annan räästä 5/5, mutta äänen matala rumble jää vähän vajaaksi, siksi vain 3,5/5. Ei paha silti!

Tässä räkää ja rumblea aika 5/5 joka pääsee oikeuksiinsa osuuksissa ennen kertosäettä:

Erit. kohta "Fenrir howls" ohhhh-hhh-hh-h

Ja tässä myös paljon räkää, vähän korkeammalta kenties:

"We are the hammer of the gods, we are thunder, wind and rain" ahhh!

Mulle oli aikanaan järkytys, kun sain selville, että Solid Snaken tai Geraltin ääninäyttelijät eivät kuulosta oikeasti siltä miltä pelissä, eikä tuolla jossain ole oikeasti miestä, joka puhuu aina traileriäänellä luonnostaan. Siinä meni monta unelmaa palasiksi. :(

Nörttijuttuja mutta eilen naureskelin Adam Jensen pilapuhelulle, mites tämän ääninäyttelijän soundi?

View: https://www.youtube.com/watch?v=VJ3QBII5fCc

Back
Ylös Bottom