Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän se kliseinen sanonta välillä pitää paikkansa täällä töissä ainakin, sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Miehillä kun menkkoja ei ole niin usein syypää löytyy makkarista.

Kyllähän se kliseinen sanonta välillä pitää paikkansa täällä töissä ainakin, sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Miehillä kun menkkoja ei ole niin usein syypää löytyy makkarista.
Kerran yksi vittumainen täti otti varmaan elämänsä kierrokset kun sanoin suoraan että jonkun pitäs varmaan nussia sua ettet olisi tuollainen.
E: Anteeksi kieliasu mutta oli sellainen sotanorsu jonka lähes jokainen pubiruusu voittaisi kauneuskilpailussa.

Minä en usko tuohon. Olen ihan yhtä vihainen saan tai olen saamatta.

Mutta kyllä minä joskus lepyn. Eikä sillä ole saamisen tai saamattomuuden kanssa mitään tekemista.

Minä en usko tuohon. Olen ihan yhtä vihainen saan tai olen saamatta.

Mutta kyllä minä joskus lepyn. Eikä sillä ole saamisen tai saamattomuuden kanssa mitään tekemista.
upload_2018-4-6_14-34-28.webp

Kyllä tuo "näkee naamasta" -sanonta pitää ainakin paikkansa, jos riittävän pitkään ilman on. Sanoisin, että puoli vuotta jos on ollut ja sitten saa hyvää, niin saattaa naama olla kuin hangon keksi totisemmallakin kaverilla. Kaveri kertoi... :ROFLMAO: Noh se puoli vuotta voi olla pitkä aika odotella, jos pelkkää tuota efektiä hakee. Minä kyllä vissiin asiakaspalvelutyöhön liian "äkäisen näköinen" riippumatta saannista. Noh mutta ei sitä kutsumuksesta tehdäkään ja minkäs perusilmeilleen mahtaa. Pitäisi saada yksin toimistossa väkertää hommia.

Meillä eukko, syödessään pimeässä keittiössä hiljakseltaan Nutellaa suoraan purkista, tokaisi lakonisesti notta "tästä hyvästä saan sitte munaa viikonloppuna" kun joutui käymään minulle kaupassa.

Meillä esileikki ja seksi on kaupankäyntiväline, vähän kuin oravannahat muinoin. :coffee:
:nolo: Naisella on tarpeet ja ne pitää säännöllisesti tyydyttää! Musta tulee ihan kamala, jos tulee yli viikko taukoa. Joskus kyllä olen kamala ihan muutenkin.

Back
Ylös Bottom