Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toden totta. Tässä olisi hieman vielä kesään aikaa: katsoin viikonloppuna peiliin niin totesin lölleröityneeni. :cry:

Jää bikinit muuten kesäksi kaappiin, jos en jotain tee.
Taitaa ne jäädä muutenkin, koska on niin kylmä .

76,2kg tänään aamulla. Joku 72-73 olisi tavoitteena.

e: oma dieetti siis etenee lähinnä väärään suuntaan

29598250_2092618667442028_7356784393296028969_n.webp

e2: ja

29684271_2093879667315928_6202645240995846617_n.webp

Viimeksi muokattu:
Mä peilailin uutta (noin kolmatta kesää varten hankittua) napapaitaani tuossa päivällä ja totesin että hyvin etenee palikoiden kuorinta. :puntti:

Harkkaparini on nyt rentoutunut, kiitoksia neuvoista :cool:

Mä oon yrittänyt pulskistuttaa itteäni kisoja varten, 70,7 kg ollut useimpina aamuina. Nyt vaan toivotaan, ettei se vaaka oo rikki ja näytä paria kiloa liian vähän :confused: Dieettailla ehtii sitten joskus! Tai sitten vaihdan painoluokkaa, jos käsistä lähtee.

Helppoa tämä dieettaaminen. Söin pitsan alle 2h sitten ja taas nälkä. Hmpf.

Minun olisi helppoa nostaa painoluokkaa. Hmpf^2

Päivällä kanaa ja riisiä + tuoreita, töiden meni pikku nälkään 6 lihistä, kaloreitahan niistäkin saa vaikka ravintosisällöltään ei ihan tervellisintä bodysafkaa lähinnä tuli huono olo. :yäk:Nyt ois kyllä nälkä jauhelihaa ja riisiä, kun vaan jaksais keittää ja paistaa :rolleyes:

Illalla sitten kaks maitorahkaa ja ananasta ja puuroa..

Kohta pelaan taas palloa. Uudet nappikset jalkaan.

Veikkaus -tyyppinen kilapilu:
Montako rakkulaa jaloissa after, per sorkka,
1) 10 ?
X) 814 ?
2) n+1 ?

Jos olet hommannut ainoat ja oikeat pläägät eli Copa Mundialit niin nolla .

Hohhoijaa kun väsyttää. Alkaa vähän menee päivät sumussa kun nukkuu öisin 5-6 tuntia vain, ei nyt ehkä elämä ole sitä helpointa ilta- ja aamuvuorolaisella. Onkohan tää koskaan helppoa ollutkaan.

Yhdeksän aikaa illalla pitäis silmät mennä kii ja kuorsaus kuulua niin saisin riittävästi unta.

Onkohan milloin tullut arkena nukuttua edes kahdeksaa tuntia, ei tule mieleen yleensä sitä 5-6 tunnin luokkaa. Olisikin niin helppoa että silmät kii ja maate. :D

Back
Ylös Bottom