Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohjelman katsoneena mulle jäi nimenomaan sellainen kuva,että ei tiedosta ongelmaa! Vertasi huumeiden käyttöään siihen kun joku toinen juoksee suolla,niin hän saa kiksinsä huumeista eikä ole hoitoon menossa! Kenelläkään suonensisäisesti huumeita käyttävällä ei homma ole enää ns omissa käsissä olevaa viihdekäyttöä,vaan silloin edetään jo niiiin syvissä vesissä. Elää vielä toisen samanlaisen toopen kanssa yhteiselämää. Ei ole siltsun sekoilut sekoiltu tuolla asenteella jos vaan elämän liekkiä riittää, veikkaan vielä hulvatonta lööppisirkusta jatkossa. Toivon silti,että hakeutuisi hoitoon ja saisi elämänsä kuntoon.Vähän vituttaa lukea somesta joidenkin kommentteja ihan ku äijä ois tappanut jonkun, kun saa sellaista paskaa niskaan, en tietenkään itsekään suvaitse tekoa mutta kun ihminen on riippuvainen jostakin aineesta niin ei sen käyttöä noin vaan lopeteta. Ulkopuolista apua siinä tarvitaan ja siltsun kohdalla hyvä juttu on se että tiedostaa itsekin ongelman näin olen siis olettanut että tiedostaa, ohjelmaa en katsonut vielä voisin sen nyt aamusta katsoa.
Vinkkinä kaikille herkkämahaisille, että ei vältsysti kantsi syödä puolta kiloa mämmiä kerralla. On ollut ilmava aamu.
Mulla on vielä lauantai epävarma, mutta ilmottaudun heti kun vähän selkeneeNo mut ei se meillä komeillakaan helppoa ole kun joutuu rumempia potkiin pois.
Mutta @Ginger81 @Wombut @Helistö @miri pitäskö jotain illanistujaista lauantaille? Voitte sitten jatkaa matkaa muille hoodeille, tässä on metroasema vieressä.
e. Ja saa @TJJ tulla kanssa jos et oo päivystää. Eri asia haluatko.
. Kivaahan teitä olisi nähdäTuossa taannoin taisin todeta, että yläkerran vauva ei ole itkenyt aikoihin.
Juu, ne oli muuttanut pois ennen helmikuun vaihdetta.
Mua taas vituttaa yleisesti jeesustelu ja selkärangattomuuden piilottaminen riippuvuuden/sairauden taakse. Niin helvetin monta ex-narkkia, -alkkista ja -röökaajaa löytyy, jotka on vaan lopettanut. Toisten avulla tai lähes painostamina lopettaneet harvemmin pysyy kuivillia, kun tulee niitä tilanteita, joissa ollaan yksin omien ajatusten kanssa. Itsestä sen on lähdettävä ja toki apua kannattaa pyytää ja ottaa vastaan, mutta siitä ei saa sitten taas puolestaan tulla riippuvaiseksi. Useampi on tuttavapiirissä Minnesotat käyneenä, enkä oikeen usko esim. ko. hoidon mainostettuun onnistumis%:iin, kun noiden kohdalla se on tasan 0. Karkasi vähän aiheesta, mutta offarilahan tässä ollaan.
E. Ja tosiaan itse asiaan sen verran, että itselle on se ja sama mitä Siltsu vetelee, ainahan se pienissä on ollut ja hihitellyt menemään.

Mulle paistaa ilta-aurinko niin taidan jumpan jälkeen ottaa Pepsi Maxit parvekkeella.Jaaha... Kahvin keittoon ja vuoden ekat parveke kahvit
Ens viikolle luvattu +10 astetta.
Voi vittu sun kanssas teppo taasHarva asia on kauniimpaa kuin nainen joka piereskelee kuin villiaasi.
Todellakin!Sehän on sitten tosi hyvä, ettei se ole itkenyt siellä.![]()
Mihinpäin Suomea on luvattu +10 astetta??Jaaha... Kahvin keittoon ja vuoden ekat parveke kahvit
Eläpä nyt matti kehtaaVoi vittu sun kanssas teppo taas

Mitenhän sitä saisi tänään tuhottua olkapäät totaalisesti, varmaan vois lähteä istuen vipareita ja sit suoraan superina pystypunnerrus käsipainoilla.
Joo, tosta lähetään eteneen...
Jaaha... Kahvin keittoon ja vuoden ekat parveke kahvit
mä taidan pitää tässä iltapäivän tee-hetken parvekkeella Mihinpäin Suomea on luvattu +10 astetta??