Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotain klassikkoautoa voisi varmaan illat rassata...enää puuttuu A) tilat B) työkalut C) klassikkoauto D) rahat edellämainittuihin.
#klassikko

e61e092d-593e-4160-bef9-bcf25868dcbc-large::r:0.jpg

Joskus kun meillä oli oma kuorma-auto ja usein jouduttiin ajelemaan ties missä persrei´issä niin haaveilin että olisi ollut grazi ja siinä hytin takana iso nosturi.
Tosin asiakkaalta kun veloitettiin kilsoja/tunteja niin olisi saattanut jäädä hintapolitiikassa sen vuoksi hopea sijalle turhan usein kun nuo ei nyt ihan mitään bensa? pihejä ole.
En kyllä kaiholla kaipaa niitä aikoja kun sai yötämyöten rypeä ties missä ja luonnollisesti aina satoi vettä ja hirveä nälkä kun oltiin vaan tunnin keikalla kuudetta tuntia...

Käytin koiran lekurilla. Tarvittiin mun lisäksi 2 hoitajaa pitämään koira aloillaan, niin siitä kai laskutettiin 54 euroa. Kuitilla luki "hoitajatyö, 54 eur". Tollaseen en ole ikinä ennen törmännyt.
Hoitajat pitelee koiraa kiinni työajallaan ja siitä mä maksan 54 euroa ylimääräistä. Jos olisin tiennyt niin olisin pyytänyt heidän sijastaan miehen käytävältä avuksi, ihan periaatteesta. Jo on aikoihin eletty. 20 minuutin ultra maksaa muutenkin jo sen 250 eur kaikkineen, niin heitetään nyt vielä 50 lisää, kun hoitajia noin jouduttiin vaivaamaan.

#klassikko

e61e092d-593e-4160-bef9-bcf25868dcbc-large::r:0.jpg

Aattelin enemmän..

1985-porsche-930-turbo-7-1440x960.jpg

Etenemiskykyyn ottamatta kantaa..naureskelin kerran mielessäni, että mitenkähän tämänkin selittäis jos jäis kiinni. Turun ja Huittisen välissä oli tie poikki kaatuneen rekan nosto-operaation vuoksi. En jaksanu jäädä jonoon ja bongasin navin kartasta metsäautotien. No sinne vaan, auraamaton tie, minkä liikenne oletettavasti oli lähinnä tukkirekkojen lastausta. Hyvin meni pientä umpihankea, vaikka ny vähän luisteli sinnetänne. About tällä tiellä (oikealle vievä haara), talvella. https://www.google.com/maps/@60.917...4!1savClpfCMWzU5iX2k2tH_sQ!2e0!7i13312!8i6656

Tänää on työviikon perjantai

Eijjole. Huomenna vain 24h töitä. Ja teknisesti ottaen huomiseen asti myös töissä, mutta kotona puhelimen päässä.

Meinasin ehdottaa samaa :ROFLMAO:
Ropaamisen tarve ei loppuisi ihan heti alkuunsa (y)

Edit. Bonuksena, toisin kuin Possusta, tuosta ei etenemiskykykään loppuisi heti kun maassa on aavistus kuuraa...
Voitaisiin ostaa porukalla TJJ:lle oma Zil, huutokaupasta on saanu varastorasvoissa olevia alle tonnilla.

Tosin semmonen pakasta vedetty ei tarvi ku kovaa ajoa.

@Ginger81 mulla on mukula mutta jos haluaa niin su iltapäivästä oisin vapaa ainakin. Ois kiva kyllä miitata, ennen wanhaa oli pakkismiittejä tuon tuosta.
Voi harmi, sattuipas! Wombut lähtee sunnuntaina just tuossa iltapäivällä ja mullaki taitaa likka tulla just sillon kotiin mummolasta.
Et sä ketään mummoa tms sais teille vahtii likan unta pe tai la? :) Näin et menettäis yhtään tytön ja sun laatuaikaa ja silti pääsisit meidän mukaan.
Toki muuten mun puolesta vois treffata päiväsaikaankin, eipä se aina illalla tarvi olla.

Mursuke ja Helistö, mikä päivä/aika teille sopisi parhaiten?

Mulle käy melkein milloin vaan, mut mieluiten viimeistään alkuillasta. Meillekin sais varmaan muutama pakkistuttuihminen tulla kylään, mutta muuten jossain keskustassa tms ois kiva.

Ärsyttävää kun ihmisillä on jotain tuttuja tai kavereita.

Mistä tulikin mieleen, että kun ruikutin ettei ole tekemistä. Ampumisesta olen aina tykännyt ja joku practical tyyppinen ammunta kiinostaisi hieman.

Voi harmi, sattuipas! Wombut lähtee sunnuntaina just tuossa iltapäivällä ja mullaki taitaa likka tulla just sillon kotiin mummolasta.
Et sä ketään mummoa tms sais teille vahtii likan unta pe tai la? :) Näin et menettäis yhtään tytön ja sun laatuaikaa ja silti pääsisit meidän mukaan.
Toki muuten mun puolesta vois treffata päiväsaikaankin, eipä se aina illalla tarvi olla.
No minä jo yritin tyrkyttää mummille mutta se on reissun päällä, joten ei onnaa muuten minulla. Tokihan meillekin voi tulla kyläilemään ja vaikka pohjia vetelemään jos kova vauhti on päällänsä.

Ärsyttävää kun ihmisillä on jotain tuttuja tai kavereita.

Mistä tulikin mieleen, että kun ruikutin ettei ole tekemistä. Ampumisesta olen aina tykännyt ja joku practical tyyppinen ammunta kiinostaisi hieman.
Mulla on kyllä se hyvä puoli että osaan tehdä kenestä vaan tutun tai kaverin. Eri asia sitten jaksanko itte niitä.

Mutta ammuskelu on hyvä idea, terkuin 10 vuotta harrastin kilpaa sitä touhua. Practical on hauskaa kans, vaikka harrastusmahdollisuudet voi olla hieman rajalliset.

Perkele kun väsyttää, tänää vedettii lonkkaa ns. urakalla. Neljä salia, uhkas jo ylitte mennä mutta nyt ollaan ansaitulla pääsiäislomalla. Osastonhoitajakin uhkaili että jotain jatkojakin olisi tarjolla.

Mutta ammuskelu on hyvä idea, terkuin 10 vuotta harrastin kilpaa sitä touhua. Practical on hauskaa kans, vaikka harrastusmahdollisuudet voi olla hieman rajalliset.

Noissa on vaan se ongelma, että yleensä kun olen selvittänyt mahdollisuuksia seuroista osallistumiseen kursseille, niin ne on tyyliin "voidaan ottaa jäsenen suosituksesta harkintaan, ehkä"

Back
Ylös Bottom