#klassikkoJotain klassikkoautoa voisi varmaan illat rassata...enää puuttuu A) tilat B) työkalut C) klassikkoauto D) rahat edellämainittuihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#klassikkoJotain klassikkoautoa voisi varmaan illat rassata...enää puuttuu A) tilat B) työkalut C) klassikkoauto D) rahat edellämainittuihin.
Meinasin ehdottaa samaa#klassikko
![]()
#klassikko
![]()
Tänää on työviikon perjantai
Voitaisiin ostaa porukalla TJJ:lle oma Zil, huutokaupasta on saanu varastorasvoissa olevia alle tonnilla.Meinasin ehdottaa samaa
Ropaamisen tarve ei loppuisi ihan heti alkuunsa
Edit. Bonuksena, toisin kuin Possusta, tuosta ei etenemiskykykään loppuisi heti kun maassa on aavistus kuuraa...
Kyllä me sut sinkuksi voidaa järkätä pelejä varten kun et kerta tykkää Warhammeria pelata!Ois kiva vaikka jotain lautapelejä pelailla, kun ei saa kaatiksen aliasmiitteihin osallistua (vai vieläkö siellä aliasta pelataan)...

Voitaisiin ostaa porukalla TJJ:lle oma Zil, huutokaupasta on saanu varastorasvoissa olevia alle tonnilla.
Tosin semmonen pakasta vedetty ei tarvi ku kovaa ajoa.
Kyllä me sut sinkuksi voidaa järkätä pelejä varten kun et kerta tykkää Warhammeria pelata!![]()
Voi harmi, sattuipas! Wombut lähtee sunnuntaina just tuossa iltapäivällä ja mullaki taitaa likka tulla just sillon kotiin mummolasta.@Ginger81 mulla on mukula mutta jos haluaa niin su iltapäivästä oisin vapaa ainakin. Ois kiva kyllä miitata, ennen wanhaa oli pakkismiittejä tuon tuosta.
Näin et menettäis yhtään tytön ja sun laatuaikaa ja silti pääsisit meidän mukaan. Kesäksi rätti pois niin se on cabriolet.
Se uazi ziis.
No minä jo yritin tyrkyttää mummille mutta se on reissun päällä, joten ei onnaa muuten minulla. Tokihan meillekin voi tulla kyläilemään ja vaikka pohjia vetelemään jos kova vauhti on päällänsä.Voi harmi, sattuipas! Wombut lähtee sunnuntaina just tuossa iltapäivällä ja mullaki taitaa likka tulla just sillon kotiin mummolasta.
Et sä ketään mummoa tms sais teille vahtii likan unta pe tai la?Näin et menettäis yhtään tytön ja sun laatuaikaa ja silti pääsisit meidän mukaan.
Toki muuten mun puolesta vois treffata päiväsaikaankin, eipä se aina illalla tarvi olla.
Mulla on kyllä se hyvä puoli että osaan tehdä kenestä vaan tutun tai kaverin. Eri asia sitten jaksanko itte niitä.Ärsyttävää kun ihmisillä on jotain tuttuja tai kavereita.
Mistä tulikin mieleen, että kun ruikutin ettei ole tekemistä. Ampumisesta olen aina tykännyt ja joku practical tyyppinen ammunta kiinostaisi hieman.
Mutta ammuskelu on hyvä idea, terkuin 10 vuotta harrastin kilpaa sitä touhua. Practical on hauskaa kans, vaikka harrastusmahdollisuudet voi olla hieman rajalliset.