Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä vattua täällä tapahtuu, speedtesti paukutti 50megaa?
Normaalisti tää Elisa super 4g 100meganen antaa jotain 5megaa downia

Olenko esimerkiksi neuvostoliittotaustani vuoksi seurannassa? Sen vuoksi annettu reilummin kaistaa.

Sitä aikaa ei niin paljo ole, että kerkeisi kyllästymään.

Minulla: on. Siksi reissuun joka kerta kun mahdollista, kun tämmönen arki-ilta saa jo järjen(?) karkaamaan päästä, niin joku viikko on ihan kidutusta.

Kauhia tohina kävi ja ilmeisesti osa polvesta meni vähän minne sattuu. Olen oppinut olemaan kyselemättä turhia. :censored:

Haiskahtaa semmoselta vajaan tonnin #ohohups hetkeltä. Oppi on mennyt hyvin perille. (y)

Mä olin itseasiassa kokeiluhaluisella tuulella kaupassa ja nyt on kauhee laari vaniljakastiketta! Kerma ois ollut parempaa.
Minä hulluttelin vähän, kun söin mämmiä punamaidolla ja samalla oli pöydällä Lidlin vanilja-protujugu ja siitä se sitten lähti. Tämä voimamämmiksi ristimäni vaniljainen herkku oli yllättävän hyvää.

Ei tämä meikäläisenkään elämä kovin häikäisevää ole.

Jos töiden jälkeen ei olla lisätöissä (tai päivystämässä), tai salilla, niin mitä sitten? Ei vittu yhtään mitään. Sähköistä lobotomiaa sohvalla. Sätänä.

Kesälomallakin menen muualle töihin, kun ei jaksa 4vkoa olla tekemättä mitään.

#depressio #nolife

Ala pelaamaan räsypasianssia.

Ja osta tämmönen niin saat ensiapua niihin jumeihis.

7771B570-82AD-4C76-9626-D8BF83DC14E2.webp

Ala pelaamaan räsypasianssia.

Ja osta tämmönen niin saat ensiapua niihin jumeihis.

Paras ehdotus hetkeen tuo räsypasianssi. Mutta sitten tulisi lihava olo, kun näkisi omat makkaransa.

Tommosia mustia, nypytettyjä patukoita saa kai jostain kaalimato.komista?

voimamämmiksi

Saako tuolla tuplatehot? Mämmi #prööt ja prode #prööt. #prööt^2?

Minulla: on. Siksi reissuun joka kerta kun mahdollista, kun tämmönen arki-ilta saa jo järjen(?) karkaamaan päästä, niin joku viikko on ihan kidutusta.
Niin, mun aikani tulee vielä. Se, että kerkiän kotona tylsistymään.
Kun ei ole iltaa, että ei jotain olisi.

Paras ehdotus hetkeen tuo räsypasianssi. Mutta sitten tulisi lihava olo, kun näkisi omat makkaransa.

Tommosia mustia, nypytettyjä patukoita saa kai jostain kaalimato.komista?

No eihän sun tartte kattella mitään makkaroita, jos häviät koko ajan.

rumbleroller.fi tais olla osote. Vähän tyyris kyllä, mutta on niin ihana sininen patukka, että ei haittaa. Kaalimadosta voit sitten ostaa räsypasianssikaveriksi itelles sen mustan ja nypytetyn patukan. Unohtuu ne makkaratki siinä suristellessa.

Onkos tuolla kauhavan kentällä enään mitään toimintaa ollut, kun lentosotakoulu lopetti? Tyhjänpanttina suorat asfaltit? Harrasteilmailua etes?

Voih, Kauhava. Ikävä hyvää grilliruokaa. Mikä se grilli nyt olikaan, jolla oli muistaakseni toinen piste Lapualla, tai sitten ei. Joka tapauksessa, hyvät grillit ovat kumpikin. Viimekerrasta on aikaa, liikaa.

Back
Ylös Bottom