Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä aikaa ei niin paljo ole, että kerkeisi kyllästymään.
Kauhia tohina kävi ja ilmeisesti osa polvesta meni vähän minne sattuu. Olen oppinut olemaan kyselemättä turhia.![]()
Mä sain just niin ison jalkapallouutisen teinin suusta, että tipuin tuolilta.Minä lähten nyt pelaamaan jalkapalloa.
Ilmoittelen jos tulee sydänkohtaus.
Tsau.
Minä hulluttelin vähän, kun söin mämmiä punamaidolla ja samalla oli pöydällä Lidlin vanilja-protujugu ja siitä se sitten lähti. Tämä voimamämmiksi ristimäni vaniljainen herkku oli yllättävän hyvää.Mä olin itseasiassa kokeiluhaluisella tuulella kaupassa ja nyt on kauhee laari vaniljakastiketta! Kerma ois ollut parempaa.
Ei tämä meikäläisenkään elämä kovin häikäisevää ole.
Jos töiden jälkeen ei olla lisätöissä (tai päivystämässä), tai salilla, niin mitä sitten? Ei vittu yhtään mitään. Sähköistä lobotomiaa sohvalla. Sätänä.
Kesälomallakin menen muualle töihin, kun ei jaksa 4vkoa olla tekemättä mitään.
#depressio #nolife

Ala pelaamaan räsypasianssia.
Ja osta tämmönen niin saat ensiapua niihin jumeihis.
voimamämmiksi
kuntit!
https://www.ilkka.fi/uutiset/maakun...isen-luokan-kiihdytysrata-ja-areena-1.2580350
ensinvuoden suvena lähialueella Jytisee
#hienoa
Niin, mun aikani tulee vielä. Se, että kerkiän kotona tylsistymään.Minulla: on. Siksi reissuun joka kerta kun mahdollista, kun tämmönen arki-ilta saa jo järjen(?) karkaamaan päästä, niin joku viikko on ihan kidutusta.
Onhan ne
Kun ei ole iltaa, että ei jotain olisi.
mutta ej nitroja
Paras ehdotus hetkeen tuo räsypasianssi. Mutta sitten tulisi lihava olo, kun näkisi omat makkaransa.
Tommosia mustia, nypytettyjä patukoita saa kai jostain kaalimato.komista?
No eihän sun tartte kattella mitään makkaroita, jos häviät koko ajan.
Loistava valinta!Minulla vuodessa noin yksi arki ilta kun on jotain: yhtiökokous
Mutta kun voitan?