Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite kerään kassaa, kun ei oikein tarvetta ostaa tavaraakaan. Paitsi moottorisaha.olen daven linjoilla
olen jopa suunnitellut jos ostaisi kevään osingoilla jotain ihan muuta kun lisää arvopapereita
esimerkiksi hieman on moottoripyörätarjontaa tullut katseltua, silläsilmällä
osakemaailmasta
Marko Erolan Paras Sijoitus, Itsepuolustusopas SijoittajilleOlisipa kiva, jos ymmärtäisi jotain tuosta osakemaailmasta.
Elämäni kun tuntuu nyt pyörivän lähinnä suolentoiminnan ympärillä niin voin varmaan kertoa, että tänään on ihan kauheasti tehnyt mieli pierasta, mutta kun ei. Eieieieieieiei.
Marko Erolan Paras Sijoitus, Itsepuolustusopas Sijoittajille
https://www.salkunrakentaja.fi/2017...ras-sijoitus-itsepuolustusopas-sijoittajille/
Ja tuon luettua tai kuunneltua www.nordnet.fi, avaat salkun, teet kuukausisäästösopimuksen ja laitat meneen minimissään 15 e/kk esim superrahasto suomeen.
Täysin kulutonta kaikki se mitä tarvitset:
- Salkun perustaminen
- Salkun säilyttäminen
- Kuukausisäästösopimus
- Superrahasto Suomen ostaminen ja hallinnointi
Ei tarvi ymmärtää yhtään mitään muuta, kuin että et koske rahoihin vaan annat korkoa korolle hoitaa työnsä. Kirjan luettua tai kuunneltua ymmärrät tarpeeksi.
Kunhan et kerää minnekään nordeaan, osuuspankkiin tai vastaavaan huijaripankkiin. Ero voi olla satojatuhansia eläkeikään päästessä. Prosentin jopa kahden kulut syö tuoton totaalisesti.Kiitsa vinkistä. Jaksaisipa kuunnella tai lukea.
Mullakin köyhällä fyfyä johonkin menee mutta niihin fyfyihin ei kannata vielä vuosiin koskea.
En olisi uskonut, että Finnlady tilaa naisten pikkareita![]()
Jotenkin hän vaikuttaa henkilöltä joka voisi tilailla myös miesten kalsareita.
Pitkiä.
Finnlady taitaa pitää Miesten pitkäpulttuisia myös päähineenä viikonloppuisin. Niitä käytettynä hankittuja.
Sepalus kurkistusluukkuna - tarinoita naamion takaa, voisi olla Finnladyn esikoiskirjailijatyön nimi.

Oon edelleen sitä mieltä että ortospedet on kyllä ihan oma eläinlajinsa juttuinensa.
Kai se pitää lähtiä työmaalle katsomaan katastrofin laajuus.