Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen daven linjoilla

olen jopa suunnitellut jos ostaisi kevään osingoilla jotain ihan muuta kun lisää arvopapereita

esimerkiksi hieman on moottoripyörätarjontaa tullut katseltua, silläsilmällä

Olin näkeväni kevään ensimmäisen hyönteisen tänään, joku suriseva lensi poskeen. Ilmeisesti kärpänen tai sitten harha.

Muutenkin aamun kylmyydestä huolimatta päivästä tuli ihan nätti ja "lämmin".

Kyllä se tästä, itsekin olin päivällä virkeä kunnes pääsin bussiin ja nukahdin. :LOL:

olen daven linjoilla

olen jopa suunnitellut jos ostaisi kevään osingoilla jotain ihan muuta kun lisää arvopapereita

esimerkiksi hieman on moottoripyörätarjontaa tullut katseltua, silläsilmällä
Ite kerään kassaa, kun ei oikein tarvetta ostaa tavaraakaan. Paitsi moottorisaha.

3. pääsiäispäivä menossa. Ilmeisesti kalenterissani on jotakin vikaa, koska sen mukaan viikon päästä on vasta 2. pääsiäispäivä. Omien laskujen mukaan silloin on jo 10. pääsiäispäivä.

Eivät ole häävejä matemaatikkoja kalenterintekijät.

Olisipa kiva, jos ymmärtäisi jotain tuosta osakemaailmasta.

Elämäni kun tuntuu nyt pyörivän lähinnä suolentoiminnan ympärillä niin voin varmaan kertoa, että tänään on ihan kauheasti tehnyt mieli pierasta, mutta kun ei. Eieieieieieiei.

Olisipa kiva, jos ymmärtäisi jotain tuosta osakemaailmasta.

Elämäni kun tuntuu nyt pyörivän lähinnä suolentoiminnan ympärillä niin voin varmaan kertoa, että tänään on ihan kauheasti tehnyt mieli pierasta, mutta kun ei. Eieieieieieiei.
Marko Erolan Paras Sijoitus, Itsepuolustusopas Sijoittajille
https://www.salkunrakentaja.fi/2017...ras-sijoitus-itsepuolustusopas-sijoittajille/

Ja tuon luettua tai kuunneltua www.nordnet.fi, avaat salkun, teet kuukausisäästösopimuksen ja laitat meneen minimissään 15 e/kk esim superrahasto suomeen.

Täysin kulutonta kaikki se mitä tarvitset:
- Salkun perustaminen
- Salkun säilyttäminen
- Kuukausisäästösopimus
- Superrahasto Suomen ostaminen ja hallinnointi

Ei tarvi ymmärtää yhtään mitään muuta, kuin että et koske rahoihin vaan annat korkoa korolle hoitaa työnsä. Kirjan luettua tai kuunneltua ymmärrät tarpeeksi.

Marko Erolan Paras Sijoitus, Itsepuolustusopas Sijoittajille
https://www.salkunrakentaja.fi/2017...ras-sijoitus-itsepuolustusopas-sijoittajille/

Ja tuon luettua tai kuunneltua www.nordnet.fi, avaat salkun, teet kuukausisäästösopimuksen ja laitat meneen minimissään 15 e/kk esim superrahasto suomeen.

Täysin kulutonta kaikki se mitä tarvitset:
- Salkun perustaminen
- Salkun säilyttäminen
- Kuukausisäästösopimus
- Superrahasto Suomen ostaminen ja hallinnointi

Ei tarvi ymmärtää yhtään mitään muuta, kuin että et koske rahoihin vaan annat korkoa korolle hoitaa työnsä. Kirjan luettua tai kuunneltua ymmärrät tarpeeksi.

Jos alan kuuntelemaan tai lukemaan tuollaista kirjaa, niin se on ihan yhtä tyhjän kanssa. En jaksa keskittyä.

Kyllä mulla yhdessä rahastossa on rahaa, sen verran olen ymmärtänyt.

Kiitsa vinkistä. Jaksaisipa kuunnella tai lukea.

Mullakin köyhällä fyfyä johonkin menee mutta niihin fyfyihin ei kannata vielä vuosiin koskea.

Kiitsa vinkistä. Jaksaisipa kuunnella tai lukea.

Mullakin köyhällä fyfyä johonkin menee mutta niihin fyfyihin ei kannata vielä vuosiin koskea.
Kunhan et kerää minnekään nordeaan, osuuspankkiin tai vastaavaan huijaripankkiin. Ero voi olla satojatuhansia eläkeikään päästessä. Prosentin jopa kahden kulut syö tuoton totaalisesti.

Kuulostaa pienille kuluille, mutta korkoa korolle ilmiö toimii myös kuluihin, joten nekin kertaantuu.

Optimaaliset kulut on maks 0.25 % tai 0.3 %. Parhaillaan nolla, kuten Nordnetin superrahastoissa.

Helistö ainakin kun on toimelias ihmisolento, niin soita Nordnetin asiakaspalveluun ja laita homma käyntiin. Samalla siirrät vanhat omistukset sinne ja saat homman käyntiin.

Nordnetillä on myös iTunesissa, youtubessa, nettisivuilla ja soundcloudissa #rahapodeja. Aiheena säästäminen, sijoittaminen ja talous. Niitä kun kuuntelee alkajaisiksi muutaman kymmentä aloittaen vaikka jaksosta yksi, niin pääsee hyvin hyvälle. Ei oo alkuun pakko edes lukea kirjaa, noillakin voi startata.

https://blogi.nordnet.fi/rahapodi/

Ja mitä aiemmin alottaa, sen helpommalla pääsee. Ei kannata vitkutella.

En olisi uskonut, että Finnlady tilaa naisten pikkareita :cautious:

Jotenkin hän vaikuttaa henkilöltä joka voisi tilailla myös miesten kalsareita.

Pitkiä.

Finnlady taitaa pitää Miesten pitkäpulttuisia myös päähineenä viikonloppuisin. Niitä käytettynä hankittuja.

Sepalus kurkistusluukkuna - tarinoita naamion takaa, voisi olla Finnladyn esikoiskirjailijatyön nimi.

:ROFLMAO:

Osa meni oikein :ruoska:

Minä pidän pienen pääsiäisloman ja käväisen kotosalla. Matka äidin patojen ääreen :X3::heart:

Jokohan unettaisi :zzzz:

Töttöröö, vähän on ehkä nuukahtanut olo. Kuinkahan kauan sitä aikoo heräillä katseleen kelloa aamuisin kun voisi vaan nukkua rauhassa sinne herätykseen asti? Noh ihan mukava päivä tiedossa kuitenkin.

Päivän mukavuus selviää tuossa kolmen vartin kuluttua, kun näkee miten ihmiset ovat itseään rikkoneet.

Eilen laitettiin yksi reisi ja yksi totaalilonkka, hauskan näköistä kun ortopedina sellainen 150cm nainen ja saatanan kokonen riimeri. Oon edelleen sitä mieltä että ortospedet on kyllä ihan oma eläinlajinsa juttuinensa. :LOL:

Back
Ylös Bottom