Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt kuulostaa asialliselle.

Minä olen ollut laiska kertailemaan kaksi viime kertaa. Punasella leimasimella lähti takas, perhanan kallista puuhaa niin ei jaksa viikolla.

Ei oo mua haluttu intin jälkeen, mut mites se meni et jos on tarpeeksi hyvä niin ei tarvii kertailla?

Mpk juttui ei jaksa autottomana, ei oikee nappaa julkisilla lähtee tetsaamaan tms... toisekseen aikataulut ei natsaa ku yleensä nuo käsittääkseni alkaa perjantaina neljän aikaan, on tuota tekemistä muutenkin viikonloppuisin.

Ei oo mua haluttu intin jälkeen, mut mites se meni et jos on tarpeeksi hyvä niin ei tarvii kertailla?

Mpk juttui ei jaksa autottomana, ei oikee nappaa julkisilla lähtee tetsaamaan tms... toisekseen aikataulut ei natsaa ku yleensä nuo käsittääkseni alkaa perjantaina neljän aikaan, on tuota tekemistä muutenkin viikonloppuisin.

Joo Pe-Su yleensä vehhit. Yleensä 2krt vuodes, ja kouluttajilla vielä suunnitteluvkl ennen varsinaista harjoitusta. Osalla jengistä on paljon tekemistä 52 viikonloppua vuodessa. Itse vähän mielikuvitukseton niin keksin tekemistä maks 48 viikonlopulle vuodessa, niin noi neljä menee hyvin. Ja kun ne tietää aina puol vuotta aikasemmin.

Juu, noi MPK vedot mitä vedetään on yleensä viikonlopun vehhejä. Mielestäni ollaan saatu hyvin rakennettua viikonloppu ja jengi on tykänny ainakin palautteen perusteella.
Sit taas noi pitkät kovat on yleensä kantapeikkojen funtsimia, niin ei ne aina putkeen mee. Noissa mun mielestä tärkeintä on saada hyvä maku jengille, että jaksavat tulla uudestaan. Siten pysyy taidot yllä.
Mun viikon keissit on vähän erilaisia, vähän niinku"duunissa", ei varsinaisesti harjoitella. Otan ne lomana. Täys palkka kuitenkin, kiitos vasemmistolaisten neuvotteleman tessin. Ja haminassa oon käyny kouluttajakoulutuksia. Ne ovat erinomaisia itsensäkehittämiseen. Niitä oppeja voi huoletta ammentaa työelämässä alaisten ohjaamiseen.
Jep, noita kun itsekin on vetänyt ressuille aikoinaan niin tärkein on just saada jäämään hommasta hyvä fiilis. Eikä siihen tarvita kuin napakka aikataulu ja iltoihin vapaa-ajan alettua vaikka aikaa jutella porukalla ja saunoa ruuan jälkeen. Ruokahuolto kuntoon ja aikaa syödä. Aikaa myös nukkua ja olla.

Mutta tuo edellinen kertausharjoitus missä viimeksi kävin oli sellanen sirkus, että aikoinaan niitä jaksoi, koska hommasta sai edes jonkinlaisen järkevän rahallisen korvauksen. Nyt siitä periaatteessa saa itse maksaa, kun sinne lähtee, joten jos homma ei pelaa on ärsytyskäyrä helpolla todella ylhäällä.

Syssyn pikkupakkasissa teltassa nukuttiin 10 päivää. Reilua 16 h päivää koneiden parissa, pidempääkin ja kun pääsi teltalle niin tuli käskyä kuinka lähivartiovuorot pyörii aamuun saakka ja kipinät toki myös. Satkunippu taskussa se nieli, että lepoajoista ei pidetä kiinni, mutta ressun roolissa se ei enään ole lainkaan jees. Ei paljon napostellut tulla harjoitteleen valvomista, mutta joku sitäkin halusi harjoittaa.

Johtajakoulutus on yksi hienouksista. Onneksi niitä myös itse sai nauttia.

20180323_151637.webp

E: röyh, jälkiruoka munkit mukaan

Viimeksi muokattu:
Toisaalla ollaan näin vieraanvaraisia kun saavutaan pelipaikalle .

Liitteet

• IMG_20180323_180534.webp
    IMG_20180323_180534.webp
    62,7 KB · Katsottu: 178
Olipas pitkä matka tampereelta ääsjoelle. Ensin perus hämeenpuiston ruuhka, ennen hämeenkyröä jonku bemarinlousku palo ja muutama kilometri mentiin 5km/h. Vielä 25km ennen ääsjokea joku oli kokeillu kulkeeko korolla lumipenkan päällä hyvinkin. Ei kulkenut, oli myös löytänyt valotolpan.

Back
Ylös Bottom