Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari huonosti nukuttua yötä takana, ei yhtään sellainen levännyt olo vaikka pääosin rötvännyt koko viikonlopun.

Enpä tosin tiedä onko koskaan ollut viikonloppujen tai loman jälkeen mitenkään virkeä olo. :ROFLMAO: Aina sitä vähän vituttaa alkuun, mutta kun siitä pääsee taas rytmiin niin alkaa homma jotenkin rullaamaan, ainakin hetkeksi.

Viimeksi muokattu:
Offtopicin kesäkisat olisi melkoinen spektaakkeli.

Sniffarilla kaikki heitot yliastuttuja.

Ja itselläni hylättyjä.

Pari huonosti nukuttua yötä takana, ei yhtään sellainen levännyt olo vaikka pääosin rötvännyt koko viikonlopun.

Enpä tosin tiedä onko koskaan ollut viikonloppujen tai loman jälkeen mitenkään virkeä olo.
Vahva sama.
Ite tosin kävin eilen ja edellispäivänä samoilemassa mettällä, kun oli komia ilma. Ei siis ihan pelkkää rötväystä ollut koko viikonvaihde.

Jopas nyt jotain: en pääse työkoneella tänne.
Herjaa, että pitäisi ottaa Adblocker pois päältä eikä päästä eteenpäin.

Gallup.

Millaisilla alusvaatteilla olette tänään liikenteessä? Itselläni on tumman harmaat puuvillaiset Hilfiger -bokserit.

Veikkaan että Helistöllä ja Finnladylla ainakin on niukkaa mustaa pitsiä, jotka pääosin piiloutuu vakosiin, lisänä sukkanauhaliivit ja stay-up -sukat.

Miesten ei tarvitse vastata.

Ps. Kuva ois kiva.

E. Paskapusseista ei kuvia, kiitos!

Niin, mietin just et voin myös töitäkin tehdä. Mutta en jaksa.
Keksin jotain muuta.

Gallup.

Millaisilla alusvaatteilla olette tänään liikenteessä? Itselläni on tumman harmaat puuvillaiset Hilfiger -bokserit.

Veikkaan että Helistöllä ja Finnladylla ainakin on niukkaa mustaa pitsiä, jotka pääosin piiloutuu vakosiin, lisänä sukkanauhaliivit ja stay-up -sukat.

Miesten ei tarvitse vastata.

Ps. Kuva ois kiva.

E. Paskapusseista ei kuvia, kiitos!

Hö. Olisin tuosta mun pussista voinut sulle kuvan laittaa.

Muuten on mustaa pitsiä.

Gallup.

Alhaalla pinkit stringit, valittu sen mukaan että tänään on tanssipäivä, ja ylhäällä harmaat työpaikkarintsikat. Nämä vaihtuu sporttitoppiin asap.

Olisin aina mieluiten sporttitopissa ja stringeissä, kaikki muu on niin helvetin epämukavaa.

Migreeni jatkuu, mutta siedettävällä tasolla.

Minä olen tapani mukaan tylsä päästä varpaisiin: pelkkää mustaa.

Pitsit ovat nätisti viikattu niille varatulle paikalle odottamaan parempia päiviä.

Mitä täällä tapahtuu? Strinkikeskusteluista tulee pikku ujo työhousuihin. Eli tummansinisiin chinoihin.

Mun sänkinen kikuli ja persereikä on verhoiltu häppysoxien sinisillä boxereilla. Vielä tähän aikaan päivästä ei ole kahi tai pehi päässyt valloilleen. Eikä kauheesti tuu, sillä ei oo montaa paltsua tänään.

Back
Ylös Bottom