Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Facebookin mielestä minä tarvitsin tällaisia käytösohjeita: http://alivetales.com/leave-an-impression-on-others-just-by-following-some-easy-etiquette/
Osa herätti minussa hiukan ihmetystä. Erityisesti kohta 10:
10. Wear your bag on your left shoulder
As your right hand is your human hand, you should go for wearing your bags or purses on the left shoulder only.
MMMMMitä, human hand?? Siis mikä se toinen käsi on?? Tai mistä?
Jummi jammi: jaksoin hölkötellä 50 minuuttia.
Miksi en aamulla syönyt kuin yhden mokkapalan?!
Soi päässä....

Mulla kans etenee aika hitaasti, mutta etenee silti. Onneksi kesään on vielä aikaaMä aion tänään juoda ystäväni kanssa valkkaria, syödä oreo-jäätelöä ja puhua vähä miehistä.johan päivällä herkuttelin pitsalla. #palikoidenkaivuu etenee hitaasti
Mulla kans etenee aika hitaasti, mutta etenee silti. Onneksi kesään on vielä aikaa![]()

Mulla ei etene, vaan mennään väärään suuntaan. En tajuu mistä johtuu, tänäänkin söin päivälliseks höyrytettyjä kasviksia ja kanaa. Tässä jääkiekkoa katsellessa pari olutta, sipsejä ja munkki. Ja iltapalana joka ilta rahkaa. Ei sillä, että niitä paloja edes haluisin näkyviin, kunhan osallistun keskusteluun.Mulla kans etenee aika hitaasti, mutta etenee silti. Onneksi kesään on vielä aikaa![]()
Ooh, onpa hieno (ei kissa, siis miehen). Muutaman karonkan istuneena voin sanoa, että oikeesti ketään ei kiinnosta etiketit.Luin tarkkaan karonkkaetikettiä, ja kuulemma jos miehellä on tumma puku mutta ei frakkia, niin naisella saa olla balleriinamittainen mekko ilman, että siitä tuomitaan kuin valtionpetoksesta. Niinpä ostin tänään karonkkamekon! Se oli niin halpa, etten kehtaa kertoa hintaa!
katso liitettä 147447
Ps. Kuvassa on myös miehen kusipäinen kissa, joka paskoo parvekkeelle ja kusee treenikassiin ja lyö minua nyrkillä tilaisuuden saadessaan.
... ja Mies juo olu... Siideriä.Nainen kokkaa ja palovarotin huutaa.
Njoo, ei se niin justiinsa. Kunhan haluan välttää nolot tilanteet, jossa olen ainoa yli- tai alipukeutunut.Ooh, onpa hieno (ei kissa, siis miehen). Muutaman karonkan istuneena voin sanoa, että oikeesti ketään ei kiinnosta etiketit.
Join saunan päälle limonadia, siiderit on loppu.... ja Mies juo olu... Siideriä.
Tohtori suosittelee Kauppuri5 ja Pyynikin munkit. Ens viikolla vois käydä kummassakin.
Sama. Paitsi että spidulia ei oo ollukaan.Join saunan päälle limonadia, siiderit on loppu.