Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jummi jammi: jaksoin hölkötellä 50 minuuttia.
Miksi en aamulla syönyt kuin yhden mokkapalan?!

Facebookin mielestä minä tarvitsin tällaisia käytösohjeita: http://alivetales.com/leave-an-impression-on-others-just-by-following-some-easy-etiquette/

Osa herätti minussa hiukan ihmetystä. Erityisesti kohta 10:

10. Wear your bag on your left shoulder
As your right hand is your human hand, you should go for wearing your bags or purses on the left shoulder only.

MMMMMitä, human hand?? Siis mikä se toinen käsi on?? Tai mistä?

Helpompi kätellä oikealla, kun laukku on vasemmalla.

Kokeilen kanssa tuota lihavaa oloa.

lihava.webp

Kolme tomaattia ei mahtunut kattilaan.

Soi päässä....

Tää on hauska! :LOL: Instassa tulee vastaan videoita, jossa ihan oikea ihminen tanssii vieressä beatissa. :oujee:

Mä aion tänään juoda ystäväni kanssa valkkaria, syödä oreo-jäätelöä ja puhua vähä miehistä. :X3: johan päivällä herkuttelin pitsalla. #palikoidenkaivuu etenee hitaasti.

Ja Naru, insta-liveä vaan kehiin. :pano:

Luin tarkkaan karonkkaetikettiä, ja kuulemma jos miehellä on tumma puku mutta ei frakkia, niin naisella saa olla balleriinamittainen mekko ilman, että siitä tuomitaan kuin valtionpetoksesta. Niinpä ostin tänään karonkkamekon! Se oli niin halpa, etten kehtaa kertoa hintaa!
karonkkamekko.webp

Ps. Kuvassa on myös miehen kusipäinen kissa, joka paskoo parvekkeelle ja kusee treenikassiin ja lyö minua nyrkillä tilaisuuden saadessaan.

Mulla kans etenee aika hitaasti, mutta etenee silti. Onneksi kesään on vielä aikaa :LOL:
Mulla ei etene, vaan mennään väärään suuntaan. En tajuu mistä johtuu, tänäänkin söin päivälliseks höyrytettyjä kasviksia ja kanaa. Tässä jääkiekkoa katsellessa pari olutta, sipsejä ja munkki. Ja iltapalana joka ilta rahkaa. Ei sillä, että niitä paloja edes haluisin näkyviin, kunhan osallistun keskusteluun.

Luin tarkkaan karonkkaetikettiä, ja kuulemma jos miehellä on tumma puku mutta ei frakkia, niin naisella saa olla balleriinamittainen mekko ilman, että siitä tuomitaan kuin valtionpetoksesta. Niinpä ostin tänään karonkkamekon! Se oli niin halpa, etten kehtaa kertoa hintaa!
katso liitettä 147447

Ps. Kuvassa on myös miehen kusipäinen kissa, joka paskoo parvekkeelle ja kusee treenikassiin ja lyö minua nyrkillä tilaisuuden saadessaan.
Ooh, onpa hieno (ei kissa, siis miehen). Muutaman karonkan istuneena voin sanoa, että oikeesti ketään ei kiinnosta etiketit.

Viimeksi muokattu:
Vaaka on ruvennut näyttämään yhä kasvavia lukuja ihan käsittämättömästi (päivittäinen herkkujen vetäminen töissä ei varmaan liity tähän) ja aamupuurot ei mahtunut lisukkeineen enää lautaselle, niin rupes vähän arveluttaan. Perkeleen ruokavaaka näyttää 10 % liian vähän -> kivasti on saanut pupeltaa puuroa ja riisiä... Muhkuna kesään!

Päivitystä edelliseen, koska tämä näyttää menevän jatkoille, otin vaihteluksi jotain muuta juotavaa ja lahjaksi saatu Oakheart+Max on hyvä combo.

Back
Ylös Bottom