Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikein.
Mulla taitaa tulla kohta täyteen seitsemän vuotta hallituksessa. On tässä kämpässä sen verran fyrkkaa kiinni että minusta on ihan kiva olla mukana päättämässä miten taloa hoidetaan. Harvinaista kyllä, porukka taloyhtiössä ja tähänastisissa hallituksissa on ollut niin fiksua että hallituksessa on ollut jopa tosi rentoa olla mukana.

Tämä juuri. Nyt porukka vasta onkin mukavaa kun menin mukaan.
Ja täytyyhän mun täyttää elämäni tyhjiöt jollakin. Muut voivat sillä aikaa elää onnellista tai muka onnellista perhe-elämää.

Ihan järkkyä porukkaa! :LOL:
Hyvä kausi tulossa.:oujee:

E: Heidi Klum taas Lidlissä! Sinne.

Nouuu, se oli varmaan eka kokonainen jakso mikä tuli sitä sarjaa katottua. Toivottavasti ei tuu painajaisia. Mut kai se on pakko ens viikolla jatkaa...

Firman jääkaappi täynnä skyriä ja jotain BCAA-pirtelöä (vapaasti käytettävissä). Kauas on tultu it-urani alkuajoista kun kaapit oli täynnä kokista ja energiajuomia.

Meillä työpaikalla on ihan oma jääkaappi tietylle porukalle mutta aloin ihmettelemään kun epämääräisiä muovipusseja vain kertyi kertymistään jääkaappiin ja päätin sitten siivota hiukan tilaa sinne. Sisältöjä niissä joihin uskalsin edes kurkistaa oli noin 6kk vanhoja pizzoja yms einestä... Joskus tunnen itseni niin vanhaksi näiden nuorien jätkien kanssa töissä kun saa siivota perässä kaiken... Ja myös tuo että miten nuo 180cm ja 40kiloiset tikut voivat syödä vain ja ainoastaan lihapiirakoita ja pizzoja töissä... lihon itse jo siitä että heidän eväät käyvät samassa mikrossa omieni kanssa.

Minä join kuulkaas lonkeron jo pari tuntia sitten vapaapäivän ja muuttohässäkän loppumisen kunniaks ja mietin pitäiskö tässä juoda vielä toinenki. Meni myös pieni suklaalevy ja silakkapihvejä. Liian jännää uudessa lidlissä:nolo:
Onnea uuteen asuntoon!

Tuli tosta ekasta quotesta mieleen että onkohan tässä 30-40 välissä ihan normaalia jotenkin epätietoinen suhtautuminen omaan ikäänsä, kun joskus tunnen juurikin olevani vanha kalkkis (myös mukana ollut taloyhtiön hallituksessa ja toimin turvallisuuspäällikönä edelleen) mutta sitten taas tuossa taannoin osui silmään että minulla on ikäeroa vain pari päivää näyttelijätär Martha Higaredan kanssa (mm. Altered Carbon) niin vaikka hän onkin nuori nainen niin silti jotenkin esim kyseisessä sarjassa varmaan sitten stailattu niin että tulee ihan tunne että hän olisi minua vanhempi. Jotenkin outoa ajatella että jonkun muun silmissä olen jo vanha mutta itse kun ei osaa ajatella asiaa yhtään niin, niin sitten kun harvoin tulee se tunne niin olo on hyvin ristiriitainen... kai tämä jatkuu vielä pitkälle eteenpäin, muistan miten ennen ajattelin mm että keski-ikäinen tarkoittaa 30+...

Oikein.
Mulla taitaa tulla kohta täyteen seitsemän vuotta hallituksessa. On tässä kämpässä sen verran fyrkkaa kiinni että minusta on ihan kiva olla mukana päättämässä miten taloa hoidetaan. Harvinaista kyllä, porukka taloyhtiössä ja tähänastisissa hallituksissa on ollut niin fiksua että hallituksessa on ollut jopa tosi rentoa olla mukana.
Yleensä ne, jotka huutelee kuinka paskaa hallituksessa on olla, on kuullut tämän joltain, eikä ole koskaan hallituksessa istunut. Tai tokihan niitä paskoja taloyhtiöitä on myös, eikä tällöin varmaan ole mukavaa, mitta hallitus onkin just se oikea paikka asioiden muuttamiselle parempaan suuntaan. Itsellä takana 2:ssa yhtiössä yht. 8v pj ja 3v jäsen. Nykyisin okt-diktaattori.

No niin, vatsatautiuhka päällä. Tytön isä taudissa, ja tyttö oli sen luona eilen. Tietysti just tulossa se vkl, jota mä olen odottanut, kun mulla on OMAA MENOA.
Kertokaa nyt mulle, että ei se vatsatauti aina kaikkiin tartu. Just selvitty saatanallisesta flunssarumbasta, ei mitenkään jaksaisi. :unsure:

Kävin ostamassa valkopippureita, ne kuulemma ehkäisee vatsatautia. :hyper:

@Joxuz Olethan tv:n ääressä?
Ei pystynyt. Hikoilin tuolloin sängyssä pyyhkeiden ja peittojen välissä kuin pieni sika. Onneksi, ruudusta saan sen kohta makustella.

Kuumekin taitaa olla poistunut hien mukana. Sillä oon pessyt pyykkiä, laittanut peiton ja tyynyt tuulettuun, startannut astianpesukoneen, siivonnut lattialle 4 päivää tiputtamani tavarat ja hieman jo luutunnut keittiössäkin. Elämä voittaa ehkä sittenkin.

Ei pystynyt. Hikoilin tuolloin sängyssä pyyhkeiden ja peittojen välissä kuin pieni sika. Onneksi, ruudusta saan sen kohta makustella.

Kuumekin taitaa olla poistunut hien mukana. Sillä oon pessyt pyykkiä, laittanut peiton ja tyynyt tuulettuun, startannut astianpesukoneen, siivonnut lattialle 4 päivää tiputtamani tavarat ja hieman jo luutunnut keittiössäkin. Elämä voittaa ehkä sittenkin.
Pikaista paranemista :)

Onko sulla Ruutu+?

Back
Ylös Bottom