Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä join kuulkaas lonkeron jo pari tuntia sitten vapaapäivän ja muuttohässäkän loppumisen kunniaks ja mietin pitäiskö tässä juoda vielä toinenki. Meni myös pieni suklaalevy ja silakkapihvejä. Liian jännää uudessa lidlissä:nolo:

Yritän aktiivisesti välttää kaikkia hommia missä voisi joutua istumaan kokouksissa ja miittinkeissä. Hyi.

Hölööömö. Minä olisin lopettanut PJ:nä mutta paha, kun ei ollut paikalla kuin hallitus yhtiökokouksessa. Ei paljon ollut vaihtoehtoja jatkaako vaiko ei.

Ei! Täytyy olla mukana joka paikassa.

Ehkä tyhmin päätös minkä housut jalassa voi tehdä.

Juu, ei. Tuolla mä en onnistu pilaamaan ja sössimään mitään kun olen vain jäsen .

Yritän aktiivisesti välttää kaikkia hommia missä voisi joutua istumaan kokouksissa ja miittinkeissä. Hyi.

onneksi työelmässä ei tarvi niin jaksaa vuodessa istua tuon 45min yhtiökokouksessa

Puhuinko syksyllä, että menen taloyhtiön hallitukseen?
Menin.

Oikein.
Mulla taitaa tulla kohta täyteen seitsemän vuotta hallituksessa. On tässä kämpässä sen verran fyrkkaa kiinni että minusta on ihan kiva olla mukana päättämässä miten taloa hoidetaan. Harvinaista kyllä, porukka taloyhtiössä ja tähänastisissa hallituksissa on ollut niin fiksua että hallituksessa on ollut jopa tosi rentoa olla mukana.

Back
Ylös Bottom