Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

voi Veljet,kuntit!

Dale on ääsjoen pytinkimessuilla!

Minun on hyvin vaivatonta olla katsomatta tempteisdön iilandia, koska: tarkistin juuri ohjelmatiedoista niin olen jo unessa silloin kun se alkaa

ja videolle en sitä laita, koska: olen tehnyt huomion, että niitä videoita ei tule ikinä katottua, kaikki mitkä haluaa katsoa, on ,katsottava, juuri silloin kun se tulee telvisosta

Mulla olisi kokonainen levyllinen suklaata.
Teinit sitä jo kärkkyivät: turhaan.

Tarjoilen sitä jollekin erityisen kivalle .
Pitääkin heti katsoa milloin siinä on viimeinen käyttöpäivä.

Taidan pääsiäisenä laittaa sen köntsän pakasteesta kun ole kivoja ihmisiä ilmaantunut.

Niin ja ettei unohdu: tiistai ja kolme ässää.

Hyvät kyykkäilyt ku tarakkaosasto ihan pipi.

Ikävä duunipäivä tarttisi vastapainoksi jotain hyvää, mutta ei ole kuin kaalikeittoa. Paljon kaalikeittoa.

TJ 3.

Sauna lämpeämässä ja oottelen, että herra pääsee töistä. :)

Tosta alkoholista että itse joskus aktiivisesti harrastin viinejä mutta nykyään ei oikein ole tilaisuuksia ja pullot on harmittavan isoja yhdelle. Humalaksi homma ei mennyt, paria vahinkoa lukuunottamatta...

Pakastin pitäis sulattaa lähiaikoina, en kauheasti käytä sitä mutta nytkin sen avasin oli ilmeisesti liian kylmällä ollut... Vähän jään peitossa luukut. :ROFLMAO:

Salillakin pitäis käydä nyt menee kyllä vähän lorvailuks kun herää vaille neljä aamulla ja tulee kotiin neljän jälkeen niin väsyttää aivan liikaa, pitäis suoraan salille mennä niin ehkä jäisi harvemmin treenit välistä. :whistle:

Mitäs vielä... Kohta viikonloppu ja sitten yks täysviikko ja puolikas viikko ja viiden päivän viikonloppu. + Niin joo ja tänään starttaa amk haut, heti pistää hakua menemään ku kotio pääsee. (y)

Ei helvetti mun unet taas. Ja miksi mä olen jo hereillä!?
Näin unta, että olin Kiinassa jollain ihme opintomatkalla. Siellä mut pakotettiin ottamaan tatuointeja; kiinalaisia mietelauseita ranteeseen. Ja jostain syystä olin jossain ruokalassa syömässä ja jonotin siellä ruokaa ilman kalsareita (ja mitään muitakaan housuja).

Hitto kun pitäis pitää talviloma jossain välissä, mutta en tiedä milloin. Ehkä ensi viikon jälkeen. Päätän taas viime hetkellä . Yleensä jää melkein pitämättä kun en muka ehdi pitää ja yhtäkkiä onkin jo toukokuu.

Back
Ylös Bottom