Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tosta alkoholista että itse joskus aktiivisesti harrastin viinejä mutta nykyään ei oikein ole tilaisuuksia ja pullot on harmittavan isoja yhdelle. Humalaksi homma ei mennyt, paria vahinkoa lukuunottamatta...

Mä voisin ottaa joskus lasillisen kouhuviiniä mutta jopa ne 200ml pullot on liian isoja yksin juotavaksi. Jos haluaa vain lasillisen niin kaksi on liikaa.

Mä voisin ottaa joskus lasillisen kouhuviiniä mutta jopa ne 200ml pullot on liian isoja yksin juotavaksi. Jos haluaa vain lasillisen niin kaksi on liikaa.
Mulla ei oo kyllä tämmöstä ongelmaa. Esim. jos tekee mieli juoda saunaolunen, 1 x 0,5l + 1 x pieni on just passeli. Eka menee janoon ja tokan voi sitten naatiskella.
Jos tarttee ajaa autoa, eka voi olla alkoholitonkin, ei sitä huomaa, kun on Sahara-suu.

E. Tosta kuoharistahan voisi kaataa loput ämpäriin ja sitten tarjoilla skumpat koko porukalle teinien ylppäreissä..win-win.

Voisi ostaa vähän riisisuklaata pakastimeen pahan päivän varalle.Kai se siellä kestää? Tai no mitä väliä, syön kuitenkin.

Meillä oli töissä kakkukestit eilen. En ottanut. Enkä ota tänäänkään vaikka sitä on jäljellä: huru mycket.

Muita tuntuu häiritsevän se kun en kakkua ota tai aio ottaa.

Levätköön Stephen rauhassa!

Liitteet

• stephen.webp
    stephen.webp
    74,4 KB · Katsottu: 159
Back
Ylös Bottom