Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis edes silmänruokaa, mutta epäesteettisiä urpoja ruudussa. Plää..

Ruåtsalaisessa versiossa tais olla kunnon minkkejä ja miesmalleja tarjolla. Vai olikohan jenkkien versio. En muista.

Alastomat treffit parempi.

Nonii nyt se taitaa onnistua. Tuli tosiaan tuommonen houkutteleva tarjous viime viikolla :LOL:
Onneksi oli aikaa ennen sähköposteja kun herra SImpson soitti minulle Singaporesta. Mistä lie oli saanut minun numeron mutta silloin olisi ollut niin isot kuviot että oli pakko skipata vaikka ihan rehellinen bisnes olikin.
Nyt saattaisi olla niin hullu että lähtisi mukaan.

Yllättävän vähän huono juNppa, vaikka syödyt kalorit ennen klo 15 alkanutta treeniä oli ~500kCal.

Siis.

Sali, tsek
Sauna, tsek
Safka, tsek
Soffa, tsek
e: Suklaa, tsek

Viimeksi muokattu:
Omani ainakin on balanssissa sillä miesmuistiin ei ole ollut aamua tai iltaa kun olisi vituttanut tai ahdistanut.

Riippunee silti henki lös tä.

Minä odotan kovasti Bachelor Suomen alkua, koska viime vuonna oli niin noloa katsottavaa. Vauva.fi:n keskusteluja TISsin ja Bachelorin osalta on hauska seurata.

Pitää varmaan hankkia elämä.

Pitää varmaan hankkia elämä.

Minullakaan ei ole elämää ollut vuosiin, mutta kieltäydyn silti pyhästi katsomasta mitään em sarjoihin viittaavaakaan. Mielummin aloitan Frendien tai Big Bang Theoryn katsomisen alusta, taas kerran. Tai onhan mulla vielä vähän Star Trek Deep Space Ninea jäljellä..

Siinä on lentoemolla aika annokset.
Screenshot_20180313-183312.webp

Lueskelin edelliset sivut punttimimmien alkoholinkäyttö-kommentteja ja tuli paha mieli. Ei muuten, mutta että joku ei juo saunakaljaa kokonaan.

Minen juo kaljaa nykyisin enää lainkaan, ennen meni Sandelssia ja tummaa Kozelia. Karhu oli eka josta alkoi tulla hirveä darra jo parista tölkistä. Noita muita pysty vetää vielä vajaa vuoden pitempään kun samat olotilat tuli seuraavalle päivälle. Joten lonkkua tai tiukkaa vaan täällä, noitakin hyvin harvoin. Seuraavana ohjelmassa minä + noin 11 muuta katsomassa Death wish. Eipä ole ryysistä taaskaan..

Saunakaljoista puheenollen, minulla oli kerran yksi (1) tölkki olutta, kun lapsen serkku oli meillä yökylässä. En tiedä, miten se lapsi sen tölkin näki, ehkä kun lastasin ostoksia kassista jääkaappiin. Kun siis sen oluen join pentujen mentyä nukkumaan. Mutta siis jälkeenpäin kuulin omalta tyttäreltäni tämän oluttölkin jotenkin peljättäneen tuota pikkutyttöä. Nyt sitten olen kohtuu varma, että oluttölkistä on kerrottu melkoista legendaa vanhemmille ja minä olen leimaantunut alkkikseksi lasten kanssa juopottelijaksi, kuin irkkikanavalla konsanaan. Ja siis tuo tyttö oli ekaa kertaa meillä yötä ja viimeksi on nähnyt minut mahdollisesti alkoholia juomassa noin 2-vuotiaana sukuhäissä, enkä silloinkaan juonut kuin hyvin vähän, joten en ole voinut edes draumatisoida sitä oletetulla alkoholismillani. Eikä tule mistään alkoholistiperheestä siis muutenkaan.

Saunakaljoista puheenollen, minulla oli kerran yksi (1) tölkki olutta, kun lapsen serkku oli meillä yökylässä. En tiedä, miten se lapsi sen tölkin näki, ehkä kun lastasin ostoksia kassista jääkaappiin. Kun siis sen oluen join pentujen mentyä nukkumaan. Mutta siis jälkeenpäin kuulin omalta tyttäreltäni tämän oluttölkin jotenkin peljättäneen tuota pikkutyttöä. Nyt sitten olen kohtuu varma, että oluttölkistä on kerrottu melkoista legendaa vanhemmille ja minä olen leimaantunut alkkikseksi lasten kanssa juopottelijaksi, kuin irkkikanavalla konsanaan. Ja siis tuo tyttö oli ekaa kertaa meillä yötä ja viimeksi on nähnyt minut mahdollisesti alkoholia juomassa noin 2-vuotiaana sukuhäissä, enkä silloinkaan juonut kuin hyvin vähän, joten en ole voinut edes draumatisoida sitä oletetulla alkoholismillani. Eikä tule mistään alkoholistiperheestä siis muutenkaan.
Juoppoja on kahdenlaisia: Niitä, jotka kiistää juoppoutensa ja niitä, jotka ei enää jaksa selitellä :).

Back
Ylös Bottom