Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli tuosta vaan mieleen sellainen, kun lapsille on olemassa tietyiltä tahoilta järjestettyä mieskaveri-toimintaa lapsille joilla ei ole miehen mallia elämään.

Niin miksi tällaisille säälittäville ikisinkku-yh- mutseille ei voisi järjestää sellaista simuloitua aviomies-toimintaa? Sitä niin helposti vieraantuu kaikesta.

Voiton puolella pikkuhiljaa tämän päivän kanssa, kyllä se tästä. Unta kupoliin tulin alta 6 tuntia, eli ihan ok. E: Jaa niin täh, typo. :whistle:

Tuli tuosta vaan mieleen sellainen, kun lapsille on olemassa tietyiltä tahoilta järjestettyä mieskaveri-toimintaa lapsille joilla ei ole miehen mallia elämään.

Niin miksi tällaisille säälittäville ikisinkku-yh- mutseille ei voisi järjestää sellaista simuloitua aviomies-toimintaa? Sitä niin helposti vieraantuu kaikesta.

Onhan noita ensitreffit alttarilla ja unelmien poikamies ja bachelor Suomi. Napakymppi mitä näitä nyt on, eikös nuo voi laskee vähän sellaisiksi aviomies simulaatioiks?

Vaikka siihen, miten normaalit ihmiset elävät.

Olen asunut lasteni kanssa noin sata vuotta kolmisin.

Eivät vielä ole siinä iässä kuitenkaan, että omilleen voivat muuttaa.
Kaikki aikanaan.

Minulle on sanottu nuorena, että "Minähän en sitten mitään peräkammarinpoikia katsele."

Muuten olisi kyllä ollut mukava polku elää peräkammarinpoikana. Ruoka- ja pyykkihuolto ois ollut iso etu.

Olen asunut viimeiset yhdeksäntoista vuotta yksin ja ruoka on toiminut paremmin kuin missään muussa elämäntilanteessa, olen vain niin ylivertainen kokki muihin vaihtoehtoihin nähden.
Pyykissä on ollut välillä vähän ongelmia, pestyn pyykin saaminen kuivumaan on välillä hiukan haasteellista.

Minä teen ruoat, pesen pyykit, tuon vaikka oluen sohvalle ja teen voileivät siihen kyytipojaksi jos vaan tästä maailmasta löytyy ihminen joka mun kanssa haluaa olla ja hoitaa mun auton renkaiden vaihdon.
Mulle kotityöt ei koskaan ole ollut sen suurempi ongelma. Teinit hoitaa osan meidän huushollin hommista.

Minä teen ruoat, pesen pyykit, tuon vaikka oluen sohvalle ja teen voileivät siihen kyytipojaksi jos vaan tästä maailmasta löytyy ihminen joka mun kanssa haluaa olla ja hoitaa mun auton renkaiden vaihdon.
Mulle kotityöt ei koskaan ole ollut sen suurempi ongelma. Teinit hoitaa osan meidän huushollin hommista.
Oliko tämä nyt sellainen mainos?

Back
Ylös Bottom