Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se hyvä kunto tai kesäkunto kuuluu kyllä niihin asioihin, jotka taitavat jäädä tässä elämässä kokematta kertaakaan.

Mulla oli ihan ok kunto vajaa 2v sitten. Ei kylläkään ollut kesäkunto, olikohan marraskuun kunto. e: huhtikuu 2016

Viimeksi muokattu:
Ă–baut saman verran. #mielenterveydeksi

Ei suklaa ole mikään ongelma. Pulla, keksit ja ulkomaan matkat ovat ongelmia. Ja viikonloput. :nolo::whistle:
Ei tuossa onneksi montaa ongelmaa ole! (y)

Mua on yrittäneet iskeä vaan jotkut pultsarit. Yksi jopa aloitti kosinnalla! En suostunut, oli kiire töihin.

Hyi hele: Täällä on niin hiljaista, että kuulin kun naapuri kävi kusella.

Naapurin vauvakaan ei ole itkenyt aikoihin.

On yrittänyt. Ihan kotosuomessa.

Mieleen jäi Ja ziivu vö Tampere ja budem. Se kuinkä nämä kirjotetaan, sitä en tiedä.

Myös Ukrainassa tältä ei voine välttyä. Mutta Ukrainassa onkin niin maan perkuleen kauniita ja silosia sääriä. Käymistäni maista, siellä on keskimäärin kauneimmat naiset.

Ukrainakin reissussa raha ei vaihtanut myöskään omistajaa, mutta korttitiedot kyllä vietiin ja sitä höylättiin sit Phuketissa. Mutta tekevälle sattuu.

Sänkyyn noin 8.15, ylös 13.15. Sit ku vielä sais unta. Ihan hämäriä unia aamuisin, eilen seksiuni, toivottavasti tänään tarjolla jotain mielenkiintoisempaa :cautious:

Kosta.
Kosta aamuyöllä.
Suhista kuset pönttoon niimmaan pirun voimalla että räiskyy seinille asti.

Enhän mä nyt omassa wc:ssä niin kuse, että seinille roiskuu.

Kosto on muuten hyvä ajatus. Paitsi, että kun nukun yöllä.

Mun pitäisi laihtua ihan pikkusen. Auttakaa. Ei ole nimittäin taas helppo tehtävä.
Lähtökohdat: en ole ikinä elämässäni laihtunut kiloakaan, ja eilen vedin iltapalaksi puolikkaan Pullava-pullapitkon, 2 suklaapatukkaa ja 200g karkkia. :LOL:

Back
Ylös Bottom