Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sokerimunkki vai berliininmunkki?

Mites nyt muuten näin munkkipäivän kunniaksi minkälaisia munkkeja täällä himoitaan? Ajattelin mennä ihan perinteikkäällä munkilla mutta piispanmunkki vois olla hyvä kanssa tai Omar.
Hillomunkki on kyllä hyvä aamusta. Jos mennään myöhempään päivään niin aletaan olla sillä linjalla, että Omar. Mutta niitä ei usein saa, joten hillomunkilla mennään usein.

Carte d'Orin mascarpone jäätelö oli ihan ygöstä, mutta ei vissiin saa enää.

benni ja jerry eijjole: hyvää.

Munkkipäivä on hyvä. Perjantai on kuitenkin vain kerran viikossa, joten silloin vähintään on munkeilla oikeus olla esillä ja livottavana.

Kaksi aina parempi kuin yksi. Kolme kun imasee aamusta ja kahvia kylkeen aamupalaksi niin hieman tahmaa meno olon puolesta. Sitä ei vaan oikein muista ja pohtii, että miksi taas tein tämän. Kahdellakin jo lievää haittavaikutusta tyhjään mahaan nautittuna.

kaikki maistamani benjerryt ovat olleett turhan makoisia

ej ole tullut vuosiin enää maistettua

Ainoa,onely,kun Minä osta jäätelyä

Jäätelökeskustelu huutaa mun panosta!
Merkeistä mun lemppareita on Ainot. Siellä on monta tosi hyvää; mustikkapiirakka, maitosuklaa, mustaherukka&valkosuklaa jne. Ben&Jerryt jätän usein kauppaan, koska en jaksa odottaa niiden pehmenemistä. Lemppareita on kuitenkin kaikki cookie dough-variaatiot aina noissa.
Oletteko maistaneet Magnumin purkkeja? Aika öklöjä, jopa mulle. Se suklaa jämähtää purkin seinämiin aika tiukasti. Kaikki maut kokeilin. Pätkis-purkki on yks parhaita jätskejä myös!

Minäkin joskus mukavuusalueeltani poistuakseni kuuntelen kun li andesrron tai touko aalto puhuu televisiossa, mutta en Minäkään sentään ultra braan kaltaiseen vihervasemmistoon kykene

hyhhyh

huomenna,sensijaan, on Hienoja Miehiä paikkakunnalla: Heikit, Silvennoinen & Hela

Back
Ylös Bottom