Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perehdyttäminen on mukavaa, kuten koulutus.

Oon tosin ihan miettinyt, jos jossain vaiheessa lukis hieman pedagogisia hommia.

Kyllä. Minusta tulee isona kouluttaja, tai konsultti. Sit perustan firman ja kylven rahassa ja teen töitä silloin kuin haluan.

@leoko et kertonu että täällä on toinenkin uimahalli! Kumpaan kannattaa mennä?
Raatti on vähän lähempänä keskustan hotelleja. Käyn erittäin harvoin hallissa uimassa, joten en osaa ottaa kantaa sämpyläasiaan.

Edit. Niin liittyen noihin miestenvuoroihin, joskus ennen vanhaan raatissa oli käsittääkseni enempi sitä toimintaa, nykyisin tuskin on.

Ulkoilutin tutun koiraa, pentua koulutus vaiheessa, vielä vähän villi. Päätin sillä reissulla että olen kissa ihminen vaikka koirat onkin mukavia otuksia, kissat on helpompia ja pystyn samaistumaan helposti,välillä jotain virikettä, ruokaa, lepoa. :LOL:

Oma kissa käy syömässä menee nukkuu, jossain vaiheessa tuo lelun hetki leikitään, menee syömään ja käy maate. Vähän niinku lift, eat, sleep, repeat.

Ulkoilutin tutun koiraa, pentua koulutus vaiheessa, vielä vähän villi. Päätin sillä reissulla että olen kissa ihminen vaikka koirat onkin mukavia otuksia, kissat on helpompia ja pystyn samaistumaan helposti,välillä jotain virikettä, ruokaa, lepoa. :LOL:

Oma kissa käy syömässä menee nukkuu, jossain vaiheessa tuo lelun hetki leikitään, menee syömään ja käy maate. Vähän niinku lift, eat, sleep, repeat.
XsBHw6a.jpg

Meinasin mainoksen uhrina ostaa KitKatin, mutta kääremuovissa lukikin oksetussana Coco. Piti sitten ostaa joku leivos kun en ole vielä tarpeeksi lihava, mutta unohdin.

Muistin pakastimessa olevan Ben&Jerry´sin.

Koira_vs_kissa.webp

Vaikka maailmassa mitä tapahtuisi niin kukaan ei vie minulta tiistain ässiä.

Raatti on vähän lähempänä keskustan hotelleja
Harpoin pitkin askelin raksilaan, eipä ottanu ku reilu 15min. Googlasin että siellä 50m allas. On kyllä sekoo uiminen kun edellisestä uinnista on on 10v. Tekniikka: on, kunto: ei.
En tiiä mut nuoret mimmit siivos ja vahaa ahkerasti miestenpuolta. Esittelin pakkasenpuremaa rapua.

onko se sen arvoista
Viimeiset 2 vuotta ollu arvosta. Sitä ennen ei.

Hele!
Mun piti mennä Kuukausiliitteen kanssa sänkyyn mutta unohdin sen töihin .

Nuqqumaan.

Maaliskuun palkka yli 5000€. Saa kyllä tehdä persposket ruvella töitäkin. Mutta pitää uusi auto saada maksettua. Mitä lie voisi tienata jos ei työskentelisi matalapalkka-alalla :eek:

Mitä lie voisi tienata jos ei työskentelisi matalapalkka-alalla

vallitsevasta teeveelähetyksestä esimerkki:

Real Madridin supertähti Cristiano Ronaldo piti kärkipaikkansa, kun Forbes-lehti julkisti vuosittaisen listansa maailman sadasta kovatuloisimmasta urheilijasta. Portugalilaisjalkapalloilija tienaa arvioiden mukaan 82,7 miljoonaa euroa, josta palkkaa on 51,6 miljoonaa ja mainostuloja 31,1 miljoonaa.

ja NAISesimerkki:

Serena Williams
Tenniksenpelaaja
Syntynyt: 1981 USA
On poikaystävä
Lapset: 0
  • Vuosittain: € 24.821.781,00
  • Kuukausittain: € 2.068.482,00

Hmm. Tennis on ihan mukavaa, vaikka siinä hiki tuleekin. Täytynee kysyä jos Serena haluais vaihtaa, kuukausi riittäisi. Sais poikkiksenkin!

eikä ole puo ruvella, kun ei ole istumatyö

Back
Ylös Bottom