Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just tein toisen mukin bacardicolaa, nyt ei pysty ajamaan eikä lentämään. Mut maate vois suoriutua, vähän ollunna pitkä viikko purtavana. Jos näkisi vaikka unta Jenniferistä.

bd9968039c3ee03f1cdd3c3f6f01bb17--funny-sleep-need-sleep.webp

Hyvin todennäköisesti on. Minä en kylläkään ole kyseinen henkilö.
Se on vain itse kateellinen kun hänellä ei ole ollut moiseen mahdollisuutta :whistle:
Siksi pieksee suutansa.

Mutta vaikka se ei kenellekään kuulu niin sanottakoon silti, että kyp.otto, Kuparikatto tai minä ei millään tavalla liity toisiinsa.

Teille on nyt varattu huone hotelli Onnen Tähdessä. Päästään tästä aiheesta viimein yli.

Tulipa käytyä pitkästä aikaa leffassa, yksin toki. Red sparrow nähty isolta screeniltä, eipä ollu tunkua kun 9 ihmistä mun lisäksi, vielä jäi 259 paikkaa vapaaksi..Jennifer Lawrence on kyllä hot.

Mites leffa noin ylipäätään, oliko mistä kotoisin?

Huomenta. No tällaselle enimmäkseen toiminta- ja scifileffojen kattojalle ei nyt mikään päräyttävä kokemus, mutta huonompiakin nähty. Esim. Pulp Fiction.. Odotin enemmän actionia, mutta tää olikin enempi jännäri. Ihan juonikas elokuva, kuka kusettaa ketä jne. Älkää pyytäkö lehteen tekemään arvosteluja, kiitos.

Taisi olla Seiskassa juttu ennen tätä Sunny Car Centeriä, missä kerrottiin kuinka eräs mies oli vakuuttunut että häntä odottaa 70 miljoonaa ja kaunis nigerialainen prinsessa jahka saa vain käsittelyvarat kasaan. Olisiko ollut peräti Ritaluoma...

Taisi olla Seiskassa juttu ennen tätä Sunny Car Centeriä, missä kerrottiin kuinka eräs mies oli vakuuttunut että häntä odottaa 70 miljoonaa ja kaunis nigerialainen prinsessa jahka saa vain käsittelyvarat kasaan. Olisiko ollut peräti Ritaluoma...
Lukeeko miehet Seiskaa? :LOL:

Juu, kyllä minäkin sitä aika luen kun on tilaisuus.

En vaan arvannut, että miehiä kiinnostaa juorut. Tirsk.

Missä vika kun kahden auton käsinpesu maksaa saman verran kuin yhden auton konepesu? Ja konepesusta poiketen autot tulevat myös puhtaaksi..

Back
Ylös Bottom