Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi helvata mikä olo. 5kg liikaa vyötäröllä. Hyi saatana, vituttaa olla omassa kropassa.

Dieetti alkaa nyt.

Viimeksi muokattu:
No kun eri rappu!! Olisi ulko-oven kautta pitänyt mennä lainaamaan sokeria ja saunavuorollekin pitäisi tässä ehtiä. Toisella seinänaapurilla on kämppä täynnä nollanollaa ja bileet. Olen tullut vanhaksi.
Tyydyit siis kuuntelemaan suoritusta ja vähän samalla pidit itseäsi hyvänä..

Taidan huomenna leipasta kakun. Jonkun salted caramel sellaisen. Vain, koska voin.

Hyvin todennäköisesti on. Minä en kylläkään ole kyseinen henkilö.
Se on vain itse kateellinen kun hänellä ei ole ollut moiseen mahdollisuutta :whistle:
Siksi pieksee suutansa.

Mutta vaikka se ei kenellekään kuulu niin sanottakoon silti, että kyp.otto, Kuparikatto tai minä ei millään tavalla liity toisiinsa.

Tulipa käytyä pitkästä aikaa leffassa, yksin toki. Red sparrow nähty isolta screeniltä, eipä ollu tunkua kun 9 ihmistä mun lisäksi, vielä jäi 259 paikkaa vapaaksi..Jennifer Lawrence on kyllä hot.

Back
Ylös Bottom