Osanottoni...Raskas päivä. Haettiin poika Meilahdesta mustalla autolla viimeistä kertaa tänne kotikaupunkiin.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osanottoni...Raskas päivä. Haettiin poika Meilahdesta mustalla autolla viimeistä kertaa tänne kotikaupunkiin.![]()
Ei kellään joka täällä huhuilee. Niih .Ihan pikkusen haiskahtaa siltä että jollain taitaa olla kokemusta H. Elistön kyp.ot.taidoista.
Mutta ei se väärin ole.
Ole!
Raskas päivä..
Raskas päivä. Haettiin poika Meilahdesta mustalla autolla viimeistä kertaa tänne kotikaupunkiin.![]()
osanotot.Raskas päivä. Haettiin poika Meilahdesta mustalla autolla viimeistä kertaa tänne kotikaupunkiin.![]()
Et käyny koputteleen että olisko sokeria lainata.Seinänaapurin nainen sai kyytiä äsken hihi.![]()
Et käyny koputteleen että olisko sokeria lainata.
Tyydyit siis kuuntelemaan suoritusta ja vähän samalla pidit itseäsi hyvänä..No kun eri rappu!! Olisi ulko-oven kautta pitänyt mennä lainaamaan sokeria ja saunavuorollekin pitäisi tässä ehtiä. Toisella seinänaapurilla on kämppä täynnä nollanollaa ja bileet. Olen tullut vanhaksi.
Sama. Paitsi että n. 15 kiloo pitäs johonkin tunkea.Hyi helvata mikä olo. 5kg liikaa vyötäröllä. Hyi saatana, vituttaa olla omassa kropassa.
Dieetti alkaa nyt.
Tyydyit siis kuuntelemaan suoritusta ja vähän samalla pidit itseäsi hyvänä..

Hyvin todennäköisesti on. Minä en kylläkään ole kyseinen henkilö.Ihan pikkusen haiskahtaa siltä että jollain taitaa olla kokemusta H. Elistön kyp.ot.taidoista.
Mutta ei se väärin ole.
Ole!
Taidan huomenna leipasta kakun. Jonkun salted caramel sellaisen. Vain, koska voin.
Se on vain itse kateellinen kun hänellä ei ole ollut moiseen mahdollisuuttaHyvin todennäköisesti on. Minä en kylläkään ole kyseinen henkilö.
Myös hyvä ajamaan autoa. Pakko olla.Jennifer Lawrence on kyllä hot.