Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oonks mä saanut jostain kuvan että oot usein käynyt jaappanissa? Mikäs siellä viehättää? Noin pantyvendormachineiden lisäksi?

Toinen kerta japaniaassa. Mikä viehättää.. Kaikki. :barefoot: Ihmiset on mukavia, mitään ei tulla tyrkyttämään/pakkomyymään. Ruoka on erittäin hyvää, ja huomiona en syö kalaa, enkä välitä sushista. Kaikki tosiaan toimii liikkumisen puolesta, ja kaiken muunkin puolesta. Paljon on nähtävää ja hieman erilaista kuin ääsjoella. :LOL:

1519731799281657739450.webp

20180227_182920.webp

Päivän Suomi.

20180227_115244.webp

Liitteet

• 20180227_115244.webp
    20180227_115244.webp
    91,3 KB · Katsottu: 185
^ Eikä tarvitse edes koko suositeltua 4 litraa juoda. Vähempikin riittää :LOL:

Oonks mä saanut jostain kuvan että oot usein käynyt jaappanissa? Mikäs siellä viehättää? Noin pantyvendormachineiden lisäksi?

Japani itsellennäkin kohteena joskus, oikeastaan ei muualle mielenkiintoa Japani ehkä ainoa maa joka kiinnostaa matka kohteena, ehkä Etelä-Korea ja Kiina kanssa.

Muuten kyllä viihdyn Suomessa erittäin hyvin, oon elämäni aikana käyny vaan Ruotsissa kerran.

E. Nyt vois syödä jotakin, hieman nälkä.

Voe julumettu kun tuo Nipponlandia kiinnostaisi myös. Kyllä se vielä tulee koettua.

Vois kyllä tämä muutto olla jo ohi. Nyt vuorossa operaatio pakettiauton haku ja iltamyöhään sen täyttö, huomenna sitten kovaa ajoa stadikkaan päite. Jotenkin kauhistuttaa koko homma.

Itsellä Aasia on ainut joka uupuu ja kiinnostaa. Sen ongelma on se, että sinne pitää varata aikaa ainakin se kuukausi tai kaksi.

Avaruuteen ajattelin ampaista eläkkeellä, jos sen saa alta sadan tonnin ja nykyinen säästöohjelma pitää.

Lapissakin on sata ja yksi paikkaa näkemättä. Se ongelma on se, että se on niin lähellä ja helppo mennä, joten sinne tulee helpolla suunniteltua reissut. Kesällä UKK ja satasen patikka. Mmm...

Edit, no New York pitää käydä vielä tsekkaan varmasti uudelleen. Viikon päivät kun ei jättänyt kuin tyhjän olon.

Eilen yskäisin ennen reenin alkua niin niskassa rusahti oikein kunnolla. Hetken kun keräili maailmantajuntaa niin sen jälkeen joka sarjasta tuli hemmetillinen ponnistuspäänsärky, mutta reenihän tehdään vaikka paskat housussa.

Vieläkin jomottaa kupolia.

Heti steissille kun pääsin, tuli pummi iholle ja siitä kun selvisin, tuli somali öykkäröimää. Steissi, tuo stadin Mogadishu.

Eikös se ole Vuosaari tuo stadin Mogadishu? Tai sitten mä en bonjaa tarpeeks stadia vai okse steissi juna-aseman seutua?

Back
Ylös Bottom