Dead space ilmaiseks...Eipä se nyt kallis muutenkaan enää ois mutta ladataan nyt ku ilmaseks saa. Pitäis vaan hommata uus näppäimistö, käy saatanallisella viivellä nykyinen näppäimistö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Steissi = station, eli tässä tapauksessa juna-asema.Eikös se ole Vuosaari tuo stadin Mogadishu? Tai sitten mä en bonjaa tarpeeks stadia vai okse steissi juna-aseman seutua?
Oon lukenu ihan liikaa seksikirjoja. Pitäis keksiä välillä jotain muuta luettavaa.

The Suoritus.Päivän Suomi.
katso liitettä 147206
Ja koska Nainen suorittaa pyhiinvaellusta tököttikaupassa ja minulla ei ole tekemistä, opetan teille kuinka syödään Ichiran Ramen ketjun ravintolassa.
1. Yritä löytää, yleensä jossain kellarissa oleva paikka. Ja asetu jonoon.
katso liitettä 147207
2. Syötä automaattiin rahaa ja naputtele mitä haluat. Saat läjän lippuja.
katso liitettä 147208
Täytä lappu millä kerrot miten nuudelisi haluat.
katso liitettä 147209
3. Istu paikallesi ja jätä laput pöydälle. Kädet hakevat paperit lätkii ruuat pöytään.
katso liitettä 147210
katso liitettä 147211
4. Ääntäkohti. Ja röyh.
katso liitettä 147212
5. Poistu pulleana.
katso liitettä 147213
Ite oon enemmän elokuva-miehiä.Oon lukenu ihan liikaa seksikirjoja. Pitäis keksiä välillä jotain muuta luettavaa.
Ite oon enemmän elokuva-miehiä.
Mä en oikein saa niistä filmeistä mitään irti, usein alkaa enempi naurattamaan.Ite oon enemmän elokuva-miehiä.

Millaisista?Mä pidän novelleista![]()
Kyllä mä ny sen tiesin. Aattelin vain, että onko joku tietty aihe mistä tykkäät.Noh. Sellaisista eroottisista.![]()
Tykkääkö joku KitKateista, makuina "jännä".
Kyllä mä tässä olen pohtinut sitäkin, että pitäiskö alkaa niitä elokuvia katsomaan.