Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaha puuro menossa nassuun ja aamutreeni ois.

On tämä erilaisilla julkisilla kulkuneuvoilla matkustaminen jännittävää tällaiselle maalaistytölle.

Voisi Suomen julkiset ottaa mallia Japanista. Tokiossakin vain joku 20-30miljuunaa ihimistä ja kellon voi asettaa junien kulkemisen mukaan.

Kylpy, tsek
Sauna, tsek
Olut, tsek

Huoh.... pitkä päivä odottaa huomista. Hu 9.30 leikkaus. Joskohan tuo nyt onnistuis. Ei ole enää flunssaa mutta nyt jännittää aivan pirusti kun viimeksi peruuntui ja luettelivat pitkälti niitä komplikaatioita esim. flunssan takia jne. Nyt pessimissi huipussaan...

Voisi Suomen julkiset ottaa mallia Japanista. Tokiossakin vain joku 20-30miljuunaa ihimistä ja kellon voi asettaa junien kulkemisen mukaan.

Kylpy, tsek
Sauna, tsek
Olut, tsek

Vou. Minulla on vain kokemusta Seinäjoen ja Helsingin julkisista. Seinäjoen julkisissa tosin ei ole paljon koettavaa, muuta kuin se ettei niitä mene koskaan silloin kun pitäis.

Eiku oonhan mä matkustanu Pariisin metrollaki.

Kylpy, tsek
Sauna, tsek
Olut, tsek

Oonks mä saanut jostain kuvan että oot usein käynyt jaappanissa? Mikäs siellä viehättää? Noin pantyvendormachineiden lisäksi?

Noniin, sali done, hiusvärit päässä ja tulevan naapuruston pokemon-ryhmään liitytty, käytännössä siis muutto lähes hoidettu. Josko se olisi suihku ja puuhastelun aloitus.

Back
Ylös Bottom