Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä notta nurmoolla astikin ois kateudesta vihireitä.

Näillä on tähänkin asti pärjätty.
IMG_20180226_172751.webp

Siistimmän pöksyt ever :LOL: Ja hintaan: pilkka.
Tätä se on köyhän materialistin elämä. Kirppislöydöistä riittää iloa pitkäksi aikaa.

@Kuparikatto, kaikki ok?

Liitteet

• IMG_20180226_175225.webp
    IMG_20180226_175225.webp
    116,2 KB · Katsottu: 271
Oon oikea sugarmama kun ostelen nuoremmalle miehelleni kaikenlaista. Nyt oon viemässä sen ulukomaille. :cool: Sais vaan noi kesäloman ajankohdat niin pääsisi varailemaan.

Saattaa hyvinkin olla, onhan noissa Neuvostoliitto aika vahvasti #läsnä
Kävin KGB:n museossa yks päivä ja opas kertoi siitä Neuvostoliiton meiningistä. Eikä se ollenkaan hassummalta kuulostanut :whistle:

Tällaista elämää kuin minä elän niin ei haittaa vaikka meno on kuin Neuvostoliitossa konsanaan kun on vastuussa vain itsestä itselleen.

Hyvänmakuisia tarjoilijoita, tai siis hampurilaisia, kannattaa etsiä myös hootersista. Ja Suomi-aiheisia tuliaisia Ehkä Söpö kaupasta Harajukusta.

Ehkä Söpöä ei ole enää Harajukussa, 5v sitten oli vielä. Myös Kurkku 3 ravintola on lopettanut Omotesandolta.

Nainen löysi kyllä Hooterssin, mutta ei innostunut menemään sinne. Kummallinen.

Niin ja huomenta.

Heräsin äsken katsomaan että miksi kello ei ole soinut, sen piti herättää tunti sitten onneks tässä ei ihan hirveä kiire ole vielä.:whistle:

Taisin muuten herätäkin aikaisemmin mutta ilmeisesti uni maistu edelleen.

Back
Ylös Bottom