Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekniikka on niin kauan kivaa kun se toimii.

Olen monta päivää koittanut synkata mun kelloa sen puhelinsoftan kanssa ja ei vaan onnistu. Ärsyttää: paljon.

:mad:

Minä juhlin tänään muuttoni puolivuotispäivää. En ole vieläkään henkisesti toipunut siitä urakasta.

Pottumuussin tekeminen porakoneella on väärin, pottumuussissa pitää olla reiluja sattumia.

Viinipullo on oikein hyvä survin kun pohjassa reilu kolo.

Kaksi yötä muuttoon on, laskin aivan itse eilen kun näin miljoonat muuttolaatikot....

Semmonen pikaisempi rykäisy ois kyllä kivempi kun tämmönen pitkitetty pakkaus/siivousmaraton. Huomenna edetään jo kanteluvaiheeseen!

#röyh

20180226_171622.webp

Päivän Suomi.

20180226_125837.webp

Häh, Watch ja iPhone synkkaa toisensa ihan automats.
Kyllä tämäkin mutta kaikki tieto ei jostain syystä ole siirtynyt niin olisin halunnut manuaalisen synkkkauksen.

Taitaa kello olla niin valikoivaa sorttia, että sohvalla makoilua ei halua synkattavan.

Nyt on Stuckholman keskusta taas nähty. Edelleen liikaa ihmisiä. Olisi pitänyt suunnitella vähän paremmin tuo keskustan kollaaminen, mutta jos vaikka tulis kesällä uudestaan. Tai sitten ei.

Back
Ylös Bottom