Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Park Hotel Tokyo?
Mä koitin lukea ihan niitä kirjoja ja eka jäi kesken noin viidentoista sivun jälkeen. Oli kirja vaan niin järkyttävää laatua. Ensimmäistäkään leffaa en ole katsonut.
Park Hotel Tokyo?
Mä rrrrrrrrrrrrakastan Jamie Dornania ja pidän myös noista leffoista.Saattoi olla, että vahingossa nauroin turhan kovaan ääneen elokuvissa. Ja joku mies kuorsas siellä. Hehe. Elokuva oli niin huono kuin odotinkin. Tissit näkyi monesti.
Laitoin yhden tontin myyntiin ja tässä odottelen milloin ensimmäinen urpå kysyy paljon siinä on rantaviivaa, jostain kumman syystä kun tontti sijaitsee ns. mökkikunnassa ja vaikka hinta on jo sen mukainen ettei siinä voi olla rantaa niin AINA on monta innokasta jotka kysyy samaa ihan tohkeissaan. Ähinästä ja puhinasta kuulee että joku Vílen on ajatellut että nyt isketään ekana kultasuoneen. (paras diili heti Rovion osakkaiden merkinnän jälkeen)
(tonttikartta on kyllä liitteenä)
Yleensä kuulostavat aidosti pettyneeltä etteivät saaneet hehtaaria Saimaan rannalta 10ke hintaanJatkuukos keskustelu sitten, että ostaja lupaa maksaa puolet pyydetystä hinnasta kun ei oo rantaa?

Mä rrrrrrrrrrrrakastan Jamie Dornania ja pidän myös noista leffoista.
Juhlittiin just miehen kanssa vuosipäivää, ja hän tarjoutui lähtemään katsomaan Fifty Shadesin mun kanssa. No, ei me sitten menty kun mulle tuli liian itsekäs olo, mutta arvostan tarjousta suuresti. Ei sinne ihan jokaista miestä saa mukaan, kai.