Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20180223_125321.webp

Mä koitin lukea ihan niitä kirjoja ja eka jäi kesken noin viidentoista sivun jälkeen. Oli kirja vaan niin järkyttävää laatua. Ensimmäistäkään leffaa en ole katsonut.

Mä kans yritin lukea sillon, kun se tuli ja oli niin huonosti kirjotettua paskaa ettei pystynyt kuin puoleenväliin lukemaan. Nyt aloin niitä lukemaan, koska en keksiny muutakaan ja tuntuu siltä, että oon täysin pimahtanut ku oon saanu luettua ne loppuun.
Elokuvat on huonoja kuin mitkä, mutta kuten jo aiemmin sanoin niin hyvät naurut ollaan saatu.:ROFLMAO:

Paras pe-aamu hetkeen, VIIMEINEN saa****n junamatka töihin. Melkein juhlistin kupillisella kahvia, mutta sykkeet on jo muutenkin tapissaan tästä jännityksestä.

Vähän kyllä toivon, että talvi tajuais loppua lomaviikon aikana, tulee rapsakka alku työmatkapyöräilylle 15 asteen pakkasissa :barefoot:

Vetäisin aamusta uudet rillit käyttöön, ei oikein aivot sopeudu vielä.

Laitoin yhden tontin myyntiin ja tässä odottelen milloin ensimmäinen urpå kysyy paljon siinä on rantaviivaa, jostain kumman syystä kun tontti sijaitsee ns. mökkikunnassa ja vaikka hinta on jo sen mukainen ettei siinä voi olla rantaa niin AINA on monta innokasta jotka kysyy samaa ihan tohkeissaan. Ähinästä ja puhinasta kuulee että joku Vílen on ajatellut että nyt isketään ekana kultasuoneen. (paras diili heti Rovion osakkaiden merkinnän jälkeen)
(tonttikartta on kyllä liitteenä)

Saattoi olla, että vahingossa nauroin turhan kovaan ääneen elokuvissa. Ja joku mies kuorsas siellä. Hehe. Elokuva oli niin huono kuin odotinkin. Tissit näkyi monesti.
Mä rrrrrrrrrrrrakastan Jamie Dornania ja pidän myös noista leffoista. :LOL:
Juhlittiin just miehen kanssa vuosipäivää, ja hän tarjoutui lähtemään katsomaan Fifty Shadesin mun kanssa. No, ei me sitten menty kun mulle tuli liian itsekäs olo, mutta arvostan tarjousta suuresti. Ei sinne ihan jokaista miestä saa mukaan, kai.

Äh, flunssa vaivannu jo toista viikkoa. Ensin sain tytöltä jonkun oudon taudin, jossa en ollut kunnolla kipeä, mutta kauhea lihassärky oli monta päivää putkeen ja sellainen olo, että olen tulossa kipeäksi. Sitten olo parani sen verran, että kävin pari kertaa treenaamassakin, kunnes nyt sitte taas kurkku kipeänä ja kauhea yskä. No positiivista on se, että en mä ole ollut flunssassa kai ainakaan vuoteen.

Laitoin yhden tontin myyntiin ja tässä odottelen milloin ensimmäinen urpå kysyy paljon siinä on rantaviivaa, jostain kumman syystä kun tontti sijaitsee ns. mökkikunnassa ja vaikka hinta on jo sen mukainen ettei siinä voi olla rantaa niin AINA on monta innokasta jotka kysyy samaa ihan tohkeissaan. Ähinästä ja puhinasta kuulee että joku Vílen on ajatellut että nyt isketään ekana kultasuoneen. (paras diili heti Rovion osakkaiden merkinnän jälkeen)
(tonttikartta on kyllä liitteenä)

Jatkuukos keskustelu sitten, että ostaja lupaa maksaa puolet pyydetystä hinnasta kun ei oo rantaa?

Mä rrrrrrrrrrrrakastan Jamie Dornania ja pidän myös noista leffoista. :LOL:
Juhlittiin just miehen kanssa vuosipäivää, ja hän tarjoutui lähtemään katsomaan Fifty Shadesin mun kanssa. No, ei me sitten menty kun mulle tuli liian itsekäs olo, mutta arvostan tarjousta suuresti. Ei sinne ihan jokaista miestä saa mukaan, kai.

Mulla tulee Jamie Dornanista mieleen Colin Firth ja jos alan miettimään noita elokuvia niin näen niissä sen Firthin Dornanin tilalta. Se on vähän häiritsevää.
Minä en saanu miestä mukaan vaikka kysyin. Tuolla oli ehkä 3 tai 4 miestä tyttöystäviensä kanssa.

Mulla on taas kaikkea mielenkiintoista myynnissä ja oikein innolla odotan millaisia kyselyitä tulee.
Ei siinä ole mitään pahaa että kysyy mutta miksi kysyä päivänselviä asioitasekä umpihölmöjä tai leikkiä isoorahaa ja tarjota tyyliin jostain 10ke jutusta 5ke?
Joskus miettinyt että näillä on vain tarvetta jonkinlaiseen sosiaaliseen elämään kun minua taas ei vähempää voisi kiinnostaa toisten jorinat, ehkä voisin olla menestynyt jos jaksaisin olla edes mukakiinnostunut ventovieraiden ihmisten asioista?

Ainoo mitä oon saanut fiksusti myytyä on pari objektiivia. Niillä on hintapyyntö useampia satasia. Kaiffa pistää viestiä notta onko vielä myynnis, on, haen, haki, anto rahat, moro.

Sit taas autoja kun koittaa myydä, valmiiks jo hintapyyntö alhainen että menis kaupaks. Tulee niitä saatanan renkaanpotkijoita, että myy puoleen hintaan täs on naarmu. En, hae liikkeestä uus jos uuden haluaa.

Sitten ne sosiaalisen elämän ostajat on yks. Myin vaimon fillaria niin kaiffa tuli ostaan, nähdessä kysy et myyks puoleen hintaan. En. Ok, ja makso valmiiks alhaisen myyntihinnan. Mut vittu sit alko se selitys miks tarvii pyörää ja vaimolla ummetusta, itse oli 2000 alussa kajaanissa töissä ja sen mutsi on muuten osteopaatti.

Tässä kun ulkona on noin 5-10 astetta lämmintä, niin vessareissut tahtoo venyä. Lämmitetyt pöntön renkaat.. :heart:

Ehkä parasta nuudelia mitä olen syönyt.

20180223_182845.webp

On muuten ilta.

20180223_192931.webp

Väkisimakausta koko pvä. Ihan helen tylsää.
Onneksi tulee urheilua telkkarista. Kun ei voi itse tehdä mitään niin on kiva katsella kun muut tekee.

Tässä kun tuottavaa työtä yritän tehdä kustannuspaikalla, tuli mieleen:
Jos Pyeongchangissa on varattu preservatiiveja 37kpl per urheilija. Voidaanko olettaa, että urheilijat keskenään nakuttelisivat? Sitten niitä olis 74 kpl per pari. Aika paljon saa pökkiä.

Ja esimerkiksi Kläbo varmasti jossain vaiheessa reissua palaveeraa jonkun maan naisten jäkisjoukkueen kanssa, niin liki 1000 itemia. Vaikka kovakuntoinen kaveri onkin, niin onkohan liikaa?

Back
Ylös Bottom