Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:yäk:
Omasta en ole vieläkään toipunut. Viime viikolla oli duunin muutto.

Sanon tämän taas: en muuta enää ikinä .

Mulla onkin erikoiset perversiot muuttamista kohtaan, tällä kertaa vielä erityismotivaatio helpottaa elämää. Ja siis mikä voi olla hauskempaa kuin pakata laatikoita mahd optimaalisesti, viskata turhia pois ja suunnitella mitä kaikkea täytyy vielä toteuttaa. On niin jännää, ettei kohta malta varmaan enää nukkua!

Höpsis.

Kyllä mavettaa pystyy itteään telomattakin.

Väittäisin että on ihan yhtä optimaalista olla raastamatta sääriä.
Mä en kyl kieltämättä ymmärrä näitä ittensä telojia ja sit ihmetellään sääret verellä, kun tää mave on vähän ikävä liike ku tulee pahaa jälkeä... Kyl sen voi tosiaan tehdä ilmankin verinaarmuja. :D

Mulla onkin erikoiset perversiot muuttamista kohtaan, tällä kertaa vielä erityismotivaatio helpottaa elämää. Ja siis mikä voi olla hauskempaa kuin pakata laatikoita mahd optimaalisesti, viskata turhia pois ja suunnitella mitä kaikkea täytyy vielä toteuttaa. On niin jännää, ettei kohta malta varmaan enää nukkua!
Olen muuttanut elämäni aikana noin miljoona kertaa ja lähes aina yksin. Siksi mua ei enää jaksa muutot innosta. Ja toivon, että ei monen montaa kertaa tarvitsisi muuttaa.
Tapani mukaan kaikki on hyvin valmisteltu: pakkaan kaiken ajoissa ja karsin tavarat. Silti se on: paskaa .

Mä en kyl kieltämättä ymmärrä näitä ittensä telojia ja sit ihmetellään sääret verellä, kun tää mave on vähän ikävä liike ku tulee pahaa jälkeä... Kyl sen voi tosiaan tehdä ilmankin verinaarmuja. :D
Tarviiko kaikkia ymmärtää?
Ole hyvä ja näytä.

Mulla aikuiselämässä noin kymmenisen omaa muuttoa takana ja luojankiitos yksin ei oo koskaan tarvinnut vielä muuttaa. Kaikki menee kunhan ei näppivoimin tarvii alkaa isoja koneita kantaa (eikä autoa ajaa :nolo:). Ja ennen piti netti saada pian pelittämään uudella kämpällä, onneks on luurit nykyään.

Ole hyvä ja näytä.

Mä ennen sohin jalkani aina mustelmille ja haavoille, mutta aavistuksen tekniikka kehittyi ja nyt enää satunnaisia jälkiä. Kyllähän se vähän jarruttaa, jos nahkat tulee mukaan, mutta parempi kuin tanko 5 cm sääristä.

Terveisin nim. 3 sarjaa takana, 2 edessä ja yritän pitkittää näköjään taukoja

Mulla on myös likemmäksi kaksikymmentä muuttoa takana elämän varrelta, ja kauheata kakkia se on edelleen. Onneksi tuo yksi on niin kamalan innostunut puuhasta että on tosi kiitollinen pelkästään siitä, että tuon pari pahvilaatikkoa kaupasta.

Tuntuu että oon vähemmän hanakka heittelemään tavaraa pois, mutta toisaalta olen rajoittanut tavaran määrän niin kompaktiksi, ettei tarvitse heitellä veks. Poislukien viime muutossa Fleshlight.

Ole hyvä ja näytä.
Minä kun olen vinkkiä pyytänyt mitalisijoituksiakin saaneilta immeisiltä, niin äkkiä se on selkeä, että sääret polvia myöten verillä, jos homman tekee optimaalisesti.

Joten mustelmat on jo erittäin hyvä, kun ei etes kisailla. Sama vika rahikaisella. Pitkät sukat jalkaan niin säästyy vereltä. Kisailijoilla on polvet tai reiden alaosa verillä helpolla. Kisoissa kun ei pitkiä pöksyjä sallita, joten shortsin ja sukan väliin jää paljasta.

Ole hyvä ja näytä.
Ei, eihän mun kommentti viitannutkaan siihen että mun pitäisi ymmärtää, tämä oli enemmänkin toteamus.

Oi, en olekaan pahemmin kuvaillut omia reenejäni viime aikoina, mutta pitääpä ottaa joskus videota.

Mihin te lähette?

Minä kun olen vinkkiä pyytänyt mitalisijoituksiakin saaneilta immeisiltä, niin äkkiä se on selkeä, että sääret polvia myöten verillä, jos homman tekee optimaalisesti.

Joten mustelmat on jo erittäin hyvä, kun ei etes kisailla. Sama vika rahikaisella. Pitkät sukat jalkaan niin säästyy vereltä. Kisailijoilla on polvet tai reiden alaosa verillä helpolla. Kisoissa kun ei pitkiä pöksyjä sallita, joten shortsin ja sukan väliin jää paljasta.

Samat vinkit mäki oon saanu. Sääret oli aina mustelmilla silloin, kun vielä kiinnosti salijumppa. Ei kiinnosta enää. Vähän harmittaa.

Miksi mun koneesta ei kuulu äänet? Sen kerran, kun olisin tältä jotain katsonut niin eiiiiii.....

Samat vinkit mäki oon saanu. Sääret oli aina mustelmilla silloin, kun vielä kiinnosti salijumppa. Ei kiinnosta enää. Vähän harmittaa.

Miksi mun koneesta ei kuulu äänet? Sen kerran, kun olisin tältä jotain katsonut niin eiiiiii.....
Se oli sitä nuoruutta. Nykyään keksii muutakin puuhaa.

Kunnon ylläpitoa enemmänkin taitaa nykypuuha olla.

Se oli sitä nuoruutta. Nykyään keksii muutakin puuhaa.

Kunnon ylläpitoa enemmänkin taitaa nykypuuha olla.

Olisi edes kunnon ylläpitoa, mutta ei sekään kiinnosta. Mutta tosiaan, kiinnostaa kyllä kaikki muu. Odotan kesää, että pääsee harjoittelemaan lisää skeittausjuttuja.

Jätin parhaalle ystävälleni munkin syötäväksi... Itselleni siis. Eilen söin toisen.

E. Vieläkun kotio pääsisi.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom