Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on laiskuuden sijaan jonkinasteinen lamaantuminen. Mutta liekkö enempi burnout kuin mitään muuta.

Joo, mä oon helvetin laiska. Ja sen päälle on tullu vielä joku lamaantuminen. Ei meinaa tulla mistään hommista mitään. Ei voi olla burnis kun en oo koskaan tehny kovinkaan paljon hommia saati niistä stressannu. Aina silti ollu hyvis hommis ja hyvällä palkalla. Palaverissa voin kyllä huutaa ja ohjeistaa mitä pitää tehdä, mut ite en saa mitään aikaseks. Eikä nyt oo alaisiakaan vittu. Pitää hommata.

Kyllähän se tämäkin on ihan realistinen vaihtoehto. Itsensä juksaaminen on vaan paljon helpompaa. Helppo elämähän se mulla on jos yhtään ulkopuolisia kuuntelen. :LOL:
Kilpirauhsen vajaatoiminnassa on saamattomuus (ei pimpsan) yksi iso oire ja kun sain sitten moisesta diagnoosin ja lääkkeet niin kuvittelin musta tulevan superahkera, väärin. Sen jälkeen en ole enää uskotellut mitään itselleni vaan myöntänyt olevani patalaiska.
Joskus ennen saatoin saada idean päivällä että mitäpä jos tapetoisi niin illalla saatoin vetää vanhat tapetit alas ja seuraavana päivänä uudet tilalle, nyt on voiton puolella jos saa imuroitua.

Mä ainakin olen A1-luokan laiska mäti. Jos tehtävälistalla alkaa olla 3+ tehtävää niin en saa mitään aikaan koska ahdistun siitä, että pitäisi tehdä kaikkea. Hirn. Siitä syystä en nytkään tee yhtään mitään. Mulla on pitkä lista asioita, joita pitäisi tehdä I. töiden vuoksi, II. työssä oppimisen vuoksi, III. työbyrokratian takia, IV. rahojeni poikimisen vuoksi, V. ruumiillisen rapautumiseni ehkäisemiseksi, VI. Maslow'n tarvehierarkiapyramidin huipulla olevien tarpeiden tyydyttämisen vuoksi ja VII. ollakseni ei-paskamutsi. Käytäntö on osoittanut, että pystyn helposti hallitsemaan noista yhtäaikaisesti ehkä kahta-kolmea ja sitten alkaakin tulla pahoja vaikeuksia.

Kohta muuten pitää kirjoittaa taas väikkäriä kun esitarkastajat haluavat siihen korjauksia. Viimeisiä kommentteja tässä vielä odottelen. Nyt jos olisin viisas, niin alkaisin jo tehdä niitä toisen tarkastajan ehdottamia tekstinpätkiä, mutta kun en ole.

Kaikelta reflektoimiseltani olen tullut siihen tulokseen, että motivaationi on kärsinyt sillä autonomiani tulosten suhteen on rajoittunut. Kaikki on suunniteltu jo hautaan asti ja kausaaliattribuutio hoitaa loput.

Hitsin hitsi. Ostin pari possunsydäntä, että huomenna saa fiiniä sapuskaa. Unohtui kuitenkin ananasmurska ostaa.

Kai se on vain pistettävä niin pieneksi, että mureutuu ihan hauduttamalla.

Olen laiska, hidas ja yksinkertainen.

Tuli hotkittua liian nopeaa, jälkkärinkin tempaisin, nyt pitää suoda pieni lepo ennen salille menoa muuten lentää :yäk:

Jos tehtävälistalla alkaa olla 3+ tehtävää niin en saa mitään aikaan koska ahdistun siitä, että pitäisi tehdä kaikkea.

Mulla on päinvastoin. Mitä enemmän tekemistä, sitä enemmän saan aikaa.
Ja mitä vähemmän on tekemistä sitä enemmän laiskistun.

Auta armias jos on yksi asia mikä pitää tehdä joskus: en saa sitä ikinä tehtyä.

Halki, poikki ja pinoon: nyt ja heti.

Mutta tuota elämäni filosofiaan noudatan vaan itseni kohdalla.
Aikamoinen opettelu on ollut kun lapset ovat hieman eri tempperamenttisia kuin minä .

Hitsin hitsi. Ostin pari possunsydäntä, että huomenna saa fiiniä sapuskaa. Unohtui kuitenkin ananasmurska ostaa.

Kai se on vain pistettävä niin pieneksi, että mureutuu ihan hauduttamalla.
Heitäs joku hyvä resepti sydämmelle, vois joskus koittaa kun sattuu tiskillä eteen.

Ei tarttenut treenata tänään, eikä tartte huomennakaan. Meni nimittäin puolikas päivä funktionaalisessa reenissä: Kaadoin, pätkein, kannoin, roudasin ja pilkoin yhden helvetin ison männyn, joka oli osin lähtenyt viime myrskyssä juurien kera irti maasta ja mäjähtänyt viereisen autotallin katolle (ei oma).

Heitäs joku hyvä resepti sydämmelle, vois joskus koittaa kun sattuu tiskillä eteen.

Vähän tuntemattomissa vesissä tässä rämmitään.

Ajattelin ottaa varman päälle ja leikella puolen sentin kuutioiksi ja haudutella savustetulla paprikalla maustetussa liemessä pari tuntia. Sitten pippurikermakastike ja Hasselbackan perunat kylkeen

Back
Ylös Bottom