Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tunnin päikkärit vetäsin ja join Noccon niin jaksoi alkaa hypistelemään kuumepäissäni tilaamiani salikamppeita.

Ihan oli kuollut olo kun meni salille mutta kyllä vaan kummasti piristyi. Nyt on taas ihan väsy olo ja illalla pitäisi vielä mennä tekelee äeröbisiä suoritteita.

Jos tuonne kasiin-ysiin saisi taisteltua, niin sitten voi nukkua sen kymmenen tuntia.

Nyt voi tehdä ne wingsit, kun jäi tuo syömispuoli aika vaisuksi yöllä.

Onpas kiva, kun töistä lähtissä saa kaivaa Ray-Banit esille kun häikii niin kovin :oujee:

Kyllä nukahtaisin oitis jos silmiä vähän lepuuttaisi, ei parane vielä suoda menoa höyhensaarille.

Jos sitä jotain aktiviteettia kehittelee iltaan asti.

Tarttis pistää herätys 10min välein iltaan asti, ettei nukahtaisi vahingossa koko iltapäiväksi. :sleep::zzzz:

Mua ei väsytä yhtään niin paljon kuin ennen kahvinjuonnin lopettamista.

Ei sillä, en mä ihan kahviabsolutistiksi ala.

Minua ei väsytä, jos nukun 8 h yössä.

Jos väsyttäisi, lisäisin petiaikaan vaikka tunnin.

Sumpimppi on hyvää. Siitä en luovu.

Raskasta kun kokoajan pitää syödä. Ylikypsää ja mautonta, mutta ilmaista. Tai etukäteen maksettua.

Illalla lähden pihvin perään. Nyt jos pyörisi allasbaarille kahville. Tai GT:lle.

Millä alalla jaksaa joku välittää arvosanoista, jos tentti mennee läpitte?
No luulis ettei millään...! Ei ois kyllä itselläkään koskaan tullut mieleen kyseenalaistaa omia arvosanoja. Mutta joo, tämmöstä. Toki sekin voi vaikuttaa, että näytän ihan samanikäiseltä kuin mun opiskelijat, ja mulle on helppo varmaan siksi kiukutella :rolleyes:
Oon mysteerihobitti enkä paljasta alaa tarkemmin, mutta kuulemma käsienheiluttelijahumanisti.

No luulis ettei millään...! Ei ois kyllä itselläkään koskaan tullut mieleen kyseenalaistaa omia arvosanoja. Mutta joo, tämmöstä. Toki sekin voi vaikuttaa, että näytän ihan samanikäiseltä kuin mun opiskelijat, ja mulle on helppo varmaan siksi kiukutella :rolleyes:
Oon mysteerihobitti enkä paljasta alaa tarkemmin, mutta kuulemma käsienheiluttelijahumanisti.

hobbitess pala ulos, hobbitess näytä dorkille pala.

Back
Ylös Bottom