Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

silmänruoka 1/5

satanen palautuksia

en ole tuhlannut turhuuteen

onkohan muuten,kuntit, kevättä jo ilmassa, kun olen tälläviikolla(eilen&tänään)katsellut internetistä moottoripyöriä silläsilmällä

Mä makselen verot aina jälkikäteen.

Mitä mieltä uus CB1000R Neo Racer? On kyllä pari pyttyä liikaa, mut..

Mitä mieltä uus CB1000R Neo Racer? On kyllä pari pyttyä liikaa, mut..

juuri näin, muuten 5/5

tänään vasta tuli semmoinenkin uutuus vastaan ensimmäistä kertaa

eikä ole hassumpi se kawazakin z900rs:kään

siinäkin vain se henkilöautonmoottori rasitteena

Moni kakku päältä ruma.

Harva sisältä hyvä. Ranut ei ollu häävit, purilainen oikein maukas.

Olen mää muuten töissäkin.

20180201_133023.webp

Viimeksi muokattu:
Taidan lopettaa kyykyn tekemisen. Aina (n. kerran vuodessa) selkä paskana, kun kyykkää liian syvälle. Prkl!

Mä olen lukenut ne molemmat. Valkoinen oli pitkään kesken, kun jotenkin loppui kiinnostus. Luin sen toissaviikolla kuitenkin ihan ahmien loppuun, ja taas lensi pari kassillista tavaraa ulos. Omassa ajattelutavassani olen kyllä huomannut kokonaisvaltaisen muutoksen ja erittäin positiiviseen suuntaan. Lisäajateltavaa tuli Unna Lehtipuun Timanttipesulasta.

Mä en oo vielä päässyt kovin pitkälle sen kanssa, mutta jo nyt kyllä on pistänyt miettimään tuota tavaran määrää ja ajattelinki, että vois projektin tuosta alottaa kunhan saan kirjan loppuun. Lainasin sen e-kirjana niin vähä hankala lukia.

Hiestä märkänä nyt ku kuume nousi. Eipä tarvi kolmea peittoa enää.

Taas kroppa tekee jotain kakkakepposta. No ei kai se liian mukavaakaan saa olla.

Hetkinen, tänään mennyt vain paketillinen pekonia. Asia täytyy korjata.

Back
Ylös Bottom