Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
silmänruoka 1/5
satanen palautuksia
en ole tuhlannut turhuuteen
onkohan muuten,kuntit, kevättä jo ilmassa, kun olen tälläviikolla(eilen&tänään)katsellut internetistä moottoripyöriä silläsilmällä
Mitä mieltä uus CB1000R Neo Racer? On kyllä pari pyttyä liikaa, mut..
Ruotsin sanastoa, hyj ettå.
Ruotsin sanastoa, hyj ettå.
Neitsyt- luonteeni pitää siitä huolen, että KonMaria tarvita![]()
Törkee!KonMarin luettua voi käydä niin että laitat tavaran jakoon, etkä hamstraa iteäsi :o
Mä olen lukenut ne molemmat. Valkoinen oli pitkään kesken, kun jotenkin loppui kiinnostus. Luin sen toissaviikolla kuitenkin ihan ahmien loppuun, ja taas lensi pari kassillista tavaraa ulos. Omassa ajattelutavassani olen kyllä huomannut kokonaisvaltaisen muutoksen ja erittäin positiiviseen suuntaan. Lisäajateltavaa tuli Unna Lehtipuun Timanttipesulasta.
No tommosia näyttää hyvältä ja tuulee lujaa pyöriä. Ei pyttyjä liikaa oo, ne on vaan väärin asennettu. I4<V2<V4Mä makselen verot aina jälkikäteen.
Mitä mieltä uus CB1000R Neo Racer? On kyllä pari pyttyä liikaa, mut..

E: Meinaatko, että se on siitä että mä pihtaanKonMarin luettua voi käydä niin että laitat tavaran jakoon, etkä hamstraa itelläsi :o
Milloin tämä tapahtuu?!Jee! Iltapaskoista luin notta alkaa temptation island taas.