Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vaihdoin just salia koska mun pitää koittaa kartuttaa sosiaalista pääomaa.
Tähän asti olen maksanut salista 10€/ vuodessa. Ei uusikaan kallis ole mutta enemmän kuin kympin.
10e vuodessa on kyllä jo halpa, kun omaani 40 e vuodessa vertaa.

Joku maksaa jopa pelkästä gymistä 60 e / kk. Se on kallista, jos ei etes ohjattuja jumppia saa.

Kymppi vuodessa on jo ilmaista, oma 39€/kk ilman mitään ryhmäliikuntoja kun firma tukee 20€. Ihan ok mielestäni ja saa käydä 05-23 välillä miten lystää. Täytyykin käydä taas tänään.

Aamuviikko polkastu taas tulille, onneksi ensviikko talvilomaa..

39e/kk ja vimosen päälle iso 24/7 sali ja päälle tulee jopa pari tuntia viikossa ilmaista tyhmäliikuntaa (ajoittain jos sellaista tarjolla)
Avantouinti, haluis kokeilla.

Säilytän käyttöoikeuteni kympin salille mutta kokeilen nyt seuraavan 6kk käydä maksetulla salilla.

Uusi sali on todella edullinen tarjontaansa nähden ja siksi ei harmita maksaa. Perjantaina siellä kävin ja heti pääsin jutuille. Siellä käy paljon tuttuja. Jopa eksäni :ROFLMAO:

Itsehän en salille ensisijaisesti seuraa kaipaa vaan salin ulkopuolelle. Joskus jaksan olla sosiaalinen. Silloin seura olisi suotavaa.

Tosin, viimeisen noin kuuden kuukauden aikana olen ollut enemmän sosiaalinen kuin pariin kolmeen vuoteen yhteensä. :woot:

Mä en oikein osaa olla sosiaalinen salilla, juttelen kyllä jos mulle jutellaan mutta muuten säädän omiani ja kuuntelen mussiikkia, siinä mielessä tyhjä sali on parhautta.

Kyllä elanto pitäis tulla varallisuudesta. Eikä vittu mistään ansiotyöstä. Hyi.

Pahasti on mennyt jutut pieleen mulla.
Ymmärrän sinua ja olen kanssasi samaa mieltö.
Tosin vaihtoehtoisesti elanto voi tulla myös palkollisten selkänahasta mutta sekin on tehyt niin vaikeaksi kun AY liikkeen mielestä yritysten tehtävä on tuottaa vapaa-aikaa ja hyvinvointia työntekijöille kaiken muun kustannuksella, mm. minun aurinkorannikon asunnon ja sen sekä nykyisen paikan välisten matkojen kustantamisen. (lisäys: asunto siellä on haaveissa)

Tosin vaihtoehtoisesti elanto voi tulla myös palkollisten selkänahasta mutta sekin on tehyt niin vaikeaksi kun AY liikkeen mielestä yritysten tehtävä on tuottaa vapaa-aikaa ja hyvinvointia työntekijöille kaiken muun kustannuksella, mm. minun aurinkorannikon asunnon ja sen sekä nykyisen paikan välisten matkojen kustantamisen. (lisäys: asunto siellä on haaveissa)
Oli muuten erittäin asiallinen kuvaus "vapaasta markkinataloudesta".
https://areena.yle.fi/1-3319316

Mä en itse suosi yrittämistä. Siis sellaista yrittämistä, että sulla on joku tuote tai palvelu jonka tekee palkalliset kommunistit ja vasemmistolaiset. Sama asia kuin työ.

Suosin enemmänkin omistamista. Ja hajautetusti riskin pienentämiseksi. Sieltä kautta tulis elanto. Eli muut tekis sekä työt, työn valvomisen ja liiketoiminnan suunnittelun ym tuoton varmistamisen.

Käyntikorttiin vaan titteli: Omista. Ei edes nimiä eikä mitään osotteita.

Mä en itse suosi yrittämistä. Siis sellaista yrittämistä, että sulla on joku tuote tai palvelu jonka tekee palkalliset kommunistit ja vasemmistolaiset. Sama asia kuin työ.

Suosin enemmänkin omistamista. Ja hajautetusti riskin pienentämiseksi. Sieltä kautta tulis elanto. Eli muut tekis sekä työt, työn valvomisen ja liiketoiminnan suunnittelun ym tuoton varmistamisen.

Käyntikorttiin vaan titteli: Omista. Ei edes nimiä eikä mitään osotteita.
Onhan tuo toki parempi vaihtoehto, myönnetään.
Harmi kun iskä ei ollut esim. Ingvar niminen...

Eilen kuulin uutisista, että Ikea on kuollut.

Tuli vaan tuosta Ingvarista mieleen.

brandit_vy%C3%B6laukku_harmaamusta-8.jpg

Back
Ylös Bottom