Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, vielä tää päivä ennen pitkää viikonloppua.

Mullaki on pitkä viikonloppu, vähän eri merkityksessä tosin.

Jos kaikki menee aivan mahtavasti, niin aktiivitöitä on vain la klo 10-su klo 10.

Tämä ja huominen päivä töitä, sitten alkaa viikonloppu. Lauantain panimojuhlia odotan innolla, koska tällä kertaa minäkin pääsen maistelemaan oluita! Kaksi edellistä kertaa on mennyt niin, että olen lähinnä katsellut vierestä muiden maistelua.

Pitkästä aikaa RAX:ssa mättämässä. Oli hyvät salaatit ja siiwissa iha ok soosi. "Pitsoihin" en koskenut.

Illalla tiedossa saunaa, kaljaa ja viskiä. Odotan kovasti.

Kesken työpäivän kotiin kun veto ihan pois. Päätä juimi, paleli ja tulihan se aamupalakin puhallettua lopulta kotona pihalle. Kolmisen tuntia punkassa, nyt jo parempaan päin. Työmies sairastaa viikonloppuisin.

Kyllä menee ihan kunnon jumpasta kuntosalin muutto. Voi hele sentään. Olin muuttamassa tänään duunin punttisalia.
Pääsin onneksi sen jälkeen suoraan hierojalle.

Ja äsken näin pettämättömän yhdistelmän: nuori mies, talvi ja takavetoinen BMW.

Kesken työpäivän kotiin kun veto ihan pois. Päätä juimi, paleli ja tulihan se aamupalakin puhallettua lopulta kotona pihalle. Kolmisen tuntia punkassa, nyt jo parempaan päin. Työmies sairastaa viikonloppuisin.
Täällä kolmas päivä menossa kuumeessa, tervetuloa kerhoon.
Siis jos edellinen ei johtunut krapulasta kun kuvaus sopisi siihenkin :)

Ei ollu kankkusta tämä, mikä lie. Vähä ku se ennen joulua saatu lievä ruokamyrkytys. Dexalia hörppiny jo vähä, ainakin vielä pysynyt sisällä. Tytön piti tulla mun luo tänään, mutta piti pyytää yökylä sille, ettei tulis kipeeksi. Äskön soittelin miten menee, kyllä pisti mielen apeaksi kun kuuli sen äänen taustalta. No jos sunnuntaina viimeistään tulis sitten.

Back
Ylös Bottom