Onneksi pääset sinne töihin karkuun.
No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi pääset sinne töihin karkuun.
Voi. Mulla oli vastikään miesflunssa ja se oli ihan hirveetä. Melkein tilasin ambulanssin. Eikä mun puoliso edes ollu koko aikaa kotona hoitamassa mua.Voiko naisella olla miesflunssa?![]()
Jos tekee töitä erikoissairaanhoidossa niin pitää paikkansa.No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Vain vanhat naiset kutsuvat itseään ikinuoriksiSheivasin just! Ja olen ikinuori.
Jos tekee töitä erikoissairaanhoidossa niin pitää paikkansa.
Mä katselen maailmaa sisätautisin silmin.Niin, no sairaita ja sairaita. Rikkinäisiä on ehkä paremmin kuvaava sana, näin päivystävän speden näkökulmasta.
No se just! Ja täällä me sulassa sovussa jutellaan. IhmeellistäVihollisen leirissä!![]()
Mutta me sisätauti-ihmiset olemme suvaitsevaisia.Ja täällä me sulassa sovussa jutellaan.
Nojoo totta.No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Parempi vaan päästä töihin sitä karkuun!Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.
Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.
Niinpä. Vois alkaa taas tavotteellisesti reenaan. Ainakin tän viikon.Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.
Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.
Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.
Minäki kokeilin mavea pari päivää sitten. Sarjaa jalat kapealla 30 kilolla. Kokeilin myös päästä sumon aloitusasentoon, mutta nivuset sanoivat, että parempi jättää kyseinen liike nuoremmille ja keskittyä muistelemaan oman kuntoilusaliharjoittelu-uran huippuvuosia 1900-luvun lopulta.Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.