Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voisin joskus kokeilla miesflunssaa. Koska olenhan 99,9% myös isä lapsilleni.

No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Jos tekee töitä erikoissairaanhoidossa niin pitää paikkansa.
Juttelin kahvipöydässä yks pvä yhden terkkulan lääkärin kanssa ja se huokaili samaa mitä me kaikki: kuinka ihmeessä ihmiset jaksavat lähteä tk-päivystykseen istumaan.

Mä jaksaisin jos pääsisi Kirvessyrjään potilaaksi.

Sheivasin just! Ja olen ikinuori.
Vain vanhat naiset kutsuvat itseään ikinuoriksi :whistle:

Sanasta ikinuori minulle tulee mieleen viidenkympin ylittänyt naisihminen, hieman ylipainoinen jonka lempiväri on pinkki ja fuksia.

Mä katselen maailmaa sisätautisin silmin.

Vihollisen leirissä!

Vampire_Smiley_Face_Making_the_Sign_the_Cross_With_His_Fingers_Royalty_Free_Clipart_Picture_081017-130755-074009.jpg

No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Nojoo totta.
Mä itse kyllä aina iloitsen siitä, jos ei tarvi jäädä miesflunssapotilasta passaamaan kotiin, vaan pääsen töihin. Pahinta on sairastaa yhtä aikaa, koska miehellä on kuulemma aina pahempi tauti ja mä joudun kipeänäkin hoitamaan kaikki asiat. :mad: Parempi vaan päästä töihin sitä karkuun!

Mutta jos itselle tulis miesflunssa...... ai että, siitä pitäis kyllä lypsää kaikki ilo irti :whistle:

Totta muuten: siitä pitäis ottaa ilo irti. Ota tässä nyt oli irti kun olen talouden ainut täytykasvuinen. Teinellä on turvallinen marista ja olla surkea.

Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.

Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.

Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.

Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.

Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.
Minäki kokeilin mavea pari päivää sitten. Sarjaa jalat kapealla 30 kilolla. Kokeilin myös päästä sumon aloitusasentoon, mutta nivuset sanoivat, että parempi jättää kyseinen liike nuoremmille ja keskittyä muistelemaan oman kuntoilusaliharjoittelu-uran huippuvuosia 1900-luvun lopulta.

Back
Ylös Bottom